beantwoord

Onterechte afwijzing claim

• 23 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Dag,

Op 13 oktober wilde ik reizen van Ermelo naar Amsterdam en ben ik met de trein van 15:53 uur ingestapt.
Bij Amersfoort bleek de IC van 16:26 uur naar Amsterdam niet te rijden i.v.m. een aanrijding met een persoon. Uiteindelijk kwam deze pas rond 16:50 binnen (een Duitse IC), bleef deze lang wachten op CS Amersfoort en reed de trein een groot deel van de rit zo langzaam, dat we uiteindelijk pas rond 17:46 uur op Amsterdam CS waren. Volgens planning had dit 17:00 uur moeten zijn.
De afwijzing met claimnummer 40994525 is dus m.i. onterecht.
Wat nu?

Mvg,
Liesbet
icon

Beste antwoord door Liesbet 23 oktober 2015, 12:32

Beste Sivan,

Oké. Ik begrijp de oorzaak van de afwijzing. Bedankt voor de wijziging. Fijn dat het nu wel is goedgekeurd!

Hartelijke groet,

Liesbet
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Liesbet, en welkom. Goed dat je ons hebt gevonden!

Ik heb je claim even bekeken. Daarin geef je als vertrektijd 16.26 op. Ik neem aan dat je hier 15.53 van had willen maken? Let erop dat je alle gegevens altijd goed invult.

Volgens onze gegevens is de trein vanaf Amersfoort niet verder dan Hilversum gereden. Ik heb de tijd van jouw claim gewijzigd, waardoor er alsnog 35 minuten vertraging is gevonden. De claim is nu goedgekeurd.
Beste Sivan,

Oké. Ik begrijp de oorzaak van de afwijzing. Bedankt voor de wijziging. Fijn dat het nu wel is goedgekeurd!

Hartelijke groet,
Liesbet
Geen dank!

Reageer