beantwoord

Onterechte afwijzing claim

• 23 november 2015
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Dag,

Op 8 november wilde ik reizen van Schiphol naar Leiden Centraal en ben ik in de trein van 15:33 uur ingestapt.

Toen de trein bij Leiden Centraal aankwam bleek dat er een fout gemaakt was met het instellen van de wissels, de trein kon niet bij het perron stoppen en de reizigers konden daarom niet uitstappen. Wij kregen te horen dat wij in De Vink moesten uitstappen en dan de volgende trein terug pakken. Met enkele minuten vertraging (dus kort naar 16:00) arriveerde de trein in De Vink en stapten wij reizigers die naar Leiden Centraal wilden uit de trein. Helaas reed de volgende trein naar Leiden Centraal pas om 16:30 met aankomsttijd 16:35 in Leiden Centraal.

Dus:
Vertrek Schiphol: 15:33
Geplande aankomsttijd Leiden Centraal: 15:55
Werkelijke aankomsttijd Leiden Centraal: 16:35

Dit is een vertraging van 40 minuten, de afwijzing met claimnummer 41018051 is dus m.i. onterecht.

Wat nu?

Mvg,
Anne
icon

Beste antwoord door Sivan NS 23 november 2015, 16:36

Hoi Anne. Ik heb de claim er even bij gepakt.

Vervelend dat je reis zo is verlopen. Ons systeem heeft geen registratie van het niet correct kunnen stoppen van de trein. Om die reden heeft het systeem 5 minuten vertraging gevonden.

Op basis van de informatie die je geeft, je reistransacties en je claimverleden, heb ik de claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Anne. Ik heb de claim er even bij gepakt.

Vervelend dat je reis zo is verlopen. Ons systeem heeft geen registratie van het niet correct kunnen stoppen van de trein. Om die reden heeft het systeem 5 minuten vertraging gevonden.

Op basis van de informatie die je geeft, je reistransacties en je claimverleden, heb ik de claim alsnog goedgekeurd.
Mooi, dank je wel!

Reageer