beantwoord

Onterechte afwijzing claim

• 10 december 2015
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Beste NS,

Vanochtend kreeg ik een bericht dat mijn claim met claimnummer 41037123 is afgewezen, omdat geen of onvoldoende vertraging is geconstateerd. Dit is onterecht, gezien ik wel degelijk ruim een uur later in Amsterdam kwam dan volgens de NS routeplanner was berekend. Ik ben dan ook zeer verbaasd over het feit dat de NS hier doet alsof zijn neus bloedt.

Mvg, Marleen
icon

Beste antwoord door Sivan NS 10 december 2015, 13:01

Hoi Marleen, en welkom op het forum! Vervelend dat je vertraging hebt gehad.

Ik heb je claim bekeken.

De trein is ongeveer een kwartier later vanaf Blaak vertrokken. Hierdoor kwam je niet om 18.19 maar om 18.41 aan op Rotterdam CS. De overstap van 18.24 kon je dus niet halen. Om 18.52 ging er weer een trein van Rotterdam CS naar Amsterdam CS, waardoor je om 20.01 zou aankomen. Dat is bijna 40 minuten later dan gepland. Het is mij niet precies duidelijk waarom de claim is afgewezen, maar gebaseerd op mijn eigen bevindingen en je reistransacties, heb ik hem alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt je volgende reis beter, Marleen!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Marleen, en welkom op het forum! Vervelend dat je vertraging hebt gehad.

Ik heb je claim bekeken.

De trein is ongeveer een kwartier later vanaf Blaak vertrokken. Hierdoor kwam je niet om 18.19 maar om 18.41 aan op Rotterdam CS. De overstap van 18.24 kon je dus niet halen. Om 18.52 ging er weer een trein van Rotterdam CS naar Amsterdam CS, waardoor je om 20.01 zou aankomen. Dat is bijna 40 minuten later dan gepland. Het is mij niet precies duidelijk waarom de claim is afgewezen, maar gebaseerd op mijn eigen bevindingen en je reistransacties, heb ik hem alsnog goedgekeurd.

Hopelijk verloopt je volgende reis beter, Marleen!
Beste NS,

Dank voor deze keurige en snelle afhandeling!

Mvg, Marleen
Geen dank 🙂

Reageer