beantwoord

Onterechte afwijzing claim

• 8 juli 2016
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Hoi, 26 mei reis ik via Roosendaal naar Amsterdam Centraal. Ik wil de intercity direct pakken om snel in Amsterdam te zijn ivm afspraak en kom helaas in Rotterdam tot de ontdekking dat de trein niet rijdt. Ik heb helaas inmiddels wel ingecheckt en de toeslag betaald. Bovendien kom ik nu niet om 17.36 aan zoals gepland, maar om 18.15 uur.

Gisteren ontving ik bericht dat mijn claim was afgewezen, maar volgens mij is dit toch echt een half uur of langer onderweg? Op zijn minst hoor ik toch de toeslag van de intercity direct retour te krijgen?

met vriendelijke groet
Mark
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 8 juli 2016, 15:45

Welkom op het NS Serviceforum, MarkOV.

Ik zie inderdaad dat je claim is afgewezen, omdat er onvoldoende vertraging is geconstateerd. Ik begrijp ook uit jouw verhaal dat je meer dan 30 minuten vertraging hebt gehad. Om je claim te laten herzien kan je het snelste contact opnemen met onze telefonische Klantenservice via het nummer 030 - 751 51 55, via Chat, te schrijven of te mailen, of via onze social media kanalen Twitter of Facebook. Dit doen wij namelijk niet langer via het NS Serviceforum.
Bekijk origineel

2 reacties

claim nummer: 41190513
Welkom op het NS Serviceforum, MarkOV.

Ik zie inderdaad dat je claim is afgewezen, omdat er onvoldoende vertraging is geconstateerd. Ik begrijp ook uit jouw verhaal dat je meer dan 30 minuten vertraging hebt gehad. Om je claim te laten herzien kan je het snelste contact opnemen met onze telefonische Klantenservice via het nummer 030 - 751 51 55, via Chat, te schrijven of te mailen, of via onze social media kanalen Twitter of Facebook. Dit doen wij namelijk niet langer via het NS Serviceforum.

Reageer