beantwoord

onterechte afwijzing claim geld terug bij vertraging

• 2 juni 2017
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Het is vreemd dat de claim is afgewezen. Mijn trein moest om 06:17 vertrekken uit Zwolle. Met een overstap in Almere moet ik om 07:23 in Amsterdam aankomen. Door een verstoring was er in Zwolle geen machinist, zodat we circa 10 minuten te laat uit Zwolle vertrokken. Hierdoor de aansluiting in Almere ruim gemist waardoor de volgende intercity genomen moest worden. Hierdoor pas om 07:53 in Amsterdam aangekomen, waardoor er dus 30 minuten vertraging was
icon

Beste antwoord door Chiel NS 2 juni 2017, 20:20

Vervelend dat je claim is afgekeurd robfkok, ik heb op dit moment helaas niet voldoende informatie op te kijken wat de reden is geweest.

Bij ons nieuwe Geld Terug bij Vertraging formulier kan je gewoon op de email reageren als je claim in jouw ogen onterecht is afgewezen. Doe je dat, geef dan duidelijk aan welke trein je wilde nemen en waarom jij vindt dat je wel recht hebt op de vergoeding. Dan wordt de claim nog een keer bekeken.
Bekijk origineel

2 reacties

Vervelend dat je claim is afgekeurd robfkok, ik heb op dit moment helaas niet voldoende informatie op te kijken wat de reden is geweest.

Bij ons nieuwe Geld Terug bij Vertraging formulier kan je gewoon op de email reageren als je claim in jouw ogen onterecht is afgewezen. Doe je dat, geef dan duidelijk aan welke trein je wilde nemen en waarom jij vindt dat je wel recht hebt op de vergoeding. Dan wordt de claim nog een keer bekeken.
aanvulling op bovenstaand bericht,
Wij hebben uw aanvraag voor Geld terug bij vertraging met als reisdatum 18 mei 2017 en claimnummer 600032941 behandeld. Wij vinden het vervelend dat u vertraging heeft ervaren tijdens uw reis.

Reageer