beantwoord

Onterechte afwijzing claimnummer 40979536.

• 6 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Op 23 september ben ik om 22:02 ingecheckt op station Duivendrecht om de intercity van 22:17 te pakken naar Lelystad. Die zou een aankomsttijd hebben van 22:48. Vanwege "inzet van hulpdiensten" rondom station Weesp zijn een aantal treinen, inclusief de mijne, uitgevallen. De eerste gelegenheid om Lelystad te bereiken was via de sprinter van 22:42 met overstap in Weesp. Volgens de dienstregeling was de intercity van 22:47 ook geannuleerd. De aankomst met de sprinter in Lelystad was om 23:32, een vertraging van 44 minuten. Volgens mij voldoe ik daarmee aan de voorwaarden voor geld terug.

Mvg,
Rob
icon

Beste antwoord door Sivan NS 6 oktober 2015, 12:04

Hoi Rob, en welkom op het forum!

Goed dat je het claimnummer noemt. Ik heb meteen even met je meegekeken.

Volgens ons systeem heeft de trein van 22.17 gewoon gereden. Deze kwam zelfs een minuut eerder aan op Lelystad Centrum. Dit heeft het systeem dan ook toegepast en daarom is je claim afgewezen.

Op basis van de informatie die je nu geeft, en het feit dat inderdaad pas om 23.35 uur bent uitgecheckt, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Rob, en welkom op het forum!

Goed dat je het claimnummer noemt. Ik heb meteen even met je meegekeken.

Volgens ons systeem heeft de trein van 22.17 gewoon gereden. Deze kwam zelfs een minuut eerder aan op Lelystad Centrum. Dit heeft het systeem dan ook toegepast en daarom is je claim afgewezen.

Op basis van de informatie die je nu geeft, en het feit dat inderdaad pas om 23.35 uur bent uitgecheckt, heb ik je claim alsnog goedgekeurd.
Hartelijk dank! Vanaf 21:47 waren de treinen uitgevallen.

Reageer