beantwoord

Onterechte afwijzing geld terug aanvraag NS 40983174

  • 16 October 2015
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Beste NS,

zoals te zien is op mijn ov kaart heb ik om 17.15 ingecheckt op station Nijmegen en kwam om 17.46 aan in Driebergen-Zeist. Ik had om 18.12 uur aan moeten komen dus mijn vertraging bedroeg 34 minuten. Ik vind dan ook dat mij geld terug aanvraag ten onrechte is afgewezen.

Ik hoor het graag van u,

MEt vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Sivan NS 20 October 2015, 13:13

Bekijk origineel

2 reacties

Welgelegen heeft nog niet gebeld, dus ik heb nu even naar de claim gekeken.

Ik zie dat de trein van 17.27 na Arnhem niet verder heeft gereden. Het systeem heeft toen 22 minuten vertraging gevonden. Ik heb dit nu 'overruled', aangezien dit 35 moet zijn. Je claim is alsnog goedgekeurd.
Badge
Welgelegen, welkom op het forum. Ik raad je aan contact op te nemen met onze klantenservice 030-7515155 24/7 bereikbaar. Graag het claimnummer bij de hand houden. Mijn collega kan je claim laten herzien. Wil je liever verder geholpen worden via het forum, dan wil ik je vragen tot dinsdag te wachten. Mijn collega Sivan is dinsdag weer aanwezig. Ik heb je vraag verplaatst naar 'geld terug bij vertraging'.
Ps: Laat je even weten wat je gaat doen?

Reageer