beantwoord

Onterechte afwijzing geld terug bij vertraging

• 8 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste meneer of mevrouw,

Op 27 september 2015 heb ik geprobeerd om van Zwolle naar Nijmegen te reizen. Echter, wegens op onthoud reden de treinen niet verder dan Arnhem. Er werd geadviseerd om vanuit Arnhem om te reizen via Utrecht en Den Bosch naar Nijmegen toe. Uiteraard heb ik dit niet gedaan, omdat dit veel te ver om is. Gelukkig kon iemand mij vanaf Arnhem ophalen en naar Nijmegen brengen. Daarom heb ik in Arnhem toch maar uitgecheckt. Maar aangezien ik dus met de NS nooit mijn eindbestemming heb bereikt, heb ik geld terug gevraagd. Het claim nummer is 40981784. Deze claim is alleen naar mijn mening onterecht afgewezen. Zouden jullie hier nogmaals eens naar willen kijken?

Met vriendelijke groet,
Ilse
icon

Beste antwoord door Sivan NS 9 oktober 2015, 11:34

Hoi Ilse, en welkom!

In jouw reistransacties zie ik dat je om 21.01 bent uitgecheckt in Arnhem. Je zou normaal aankomen om 20.50, wat zou betekenen dat je een vertraging van 11 minuten hebt gehad op het traject Zwolle - Arnhem.

In jouw geval ben je verder gereisd dan zichtbaar op je reistransacties. Om die reden had je deze claim via Klantenservice moeten indienen, zodat je de claim kon voorzien van een begeleidend schrijven.

Ik zie dat jouw trein inderdaad niet verder reed dan Arnhem. Vanuit de optimale reisroute is er toen een route gevonden waarbij je 9 minuten vertraging zou hebben. Op basis van de informatie die jij geeft, heb ik de claim voorzien van aanvullende informatie en goedgekeurd.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Ilse, en welkom!

In jouw reistransacties zie ik dat je om 21.01 bent uitgecheckt in Arnhem. Je zou normaal aankomen om 20.50, wat zou betekenen dat je een vertraging van 11 minuten hebt gehad op het traject Zwolle - Arnhem.

In jouw geval ben je verder gereisd dan zichtbaar op je reistransacties. Om die reden had je deze claim via Klantenservice moeten indienen, zodat je de claim kon voorzien van een begeleidend schrijven.

Ik zie dat jouw trein inderdaad niet verder reed dan Arnhem. Vanuit de optimale reisroute is er toen een route gevonden waarbij je 9 minuten vertraging zou hebben. Op basis van de informatie die jij geeft, heb ik de claim voorzien van aanvullende informatie en goedgekeurd.

Reageer