beantwoord

Onterechte afwijzing geld terug bij vertraging

• 20 October 2015
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS,

Ik heb op 22-09-2015 twee uur vertraging gehad in de intercity direct vanwege een probleem met de remmen. Nu krijg ik zojuist op deze aanvraag een afwijzing terug. Dit lijkt me geen correcte afwijzing. Ik hoor graag hoe het zit.

Bij deze de informatie over mijn reis:

Claimnummer: 40988809 | Reisdatum: 22-09-2015 | Reisgegevens: Rotterdam Centraal-Amsterdam Centraal
icon

Beste antwoord door Sivan NS 21 October 2015, 12:15

Bekijk origineel

6 reacties

Gab, zou je nog willen laten weten hoe het zit met je claim?
Heb je twee uur in die trein gezeten en kon je er niet uit? Kan me niet voorstellen dat er twee uur lang geen andere treinen hebben gereden Als je in een gestrande ICD zit in the middle of nowhere.... kan je er inderdaad niet uit! Spreek helaas uit ruime ervaring... 😞
Hoi Gab. Ik heb even voor je meegekeken.

Je hebt je claim regulier ingediend en niet via het Intercity Direct formulier. Bovendien zie ik geen toeslag. Heb je wel een toeslag aangeschaft?
Beste NS,

Ik heb op 22-09-2015 twee uur vertraging gehad in de intercity direct vanwege een probleem met de remmen. Nu krijg ik zojuist op deze aanvraag een afwijzing terug. Dit lijkt me geen correcte afwijzing. Ik hoor graag hoe het zit.

Bij deze de informatie over mijn reis:

Claimnummer: 40988809 | Reisdatum: 22-09-2015 | Reisgegevens: Rotterdam Centraal-Amsterdam Centraal

Hallo GabN en welkom op het service forum van NS! Vervelend dat je claim is afgewezen. Je mag in dit geval of wachten op moderator Sivan NS of contact zoeken met onze telefonische klantenservice. Je kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).
Heb je twee uur in die trein gezeten en kon je er niet uit? Kan me niet voorstellen dat er twee uur lang geen andere treinen hebben gereden
Ik heb ook 2 afwijzigingen gekregen, ook niet terecht. Bezwaar gemaakt, maar je hoort verder he-le-maal niets!

Reageer