beantwoord

Onterechte afwijzing 'Geld terug bij Vertraging'

• 3 februari 2018
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Nadat mijn verzoek tot geld terug bij vertraging' onterecht was afgewezen, heb ik op 13 november 2017 een claim ingestuurd om alsnog een deel van mijn reiskosten terug te krijgen. Aangezien de NS via twitter sindsdien niet verder is gekomen dan een 'sorry ,het duurt allemaal wat langer', hoop ik dat ik via hier sneller geholpen kan verder. Leuk die achterstand, maar ik vind 2,5 maand toch wel erg lang duren.
icon

Beste antwoord door Robert B 3 februari 2018, 16:30

Welkom op het forum!

Als je door de verschillende forumtopics bladert of zoekt op claim vertraging dan kan je lezen dat 2 à 3 maanden geen uitzondering is.

NS zegt al tijden dat er extra mensen op gezet worden/zijn om de achterstand weg te werken, en heeft inmiddels ook de mogelijkheid om een claim via een formulier in te dienen van de website verwijderd.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Welkom op het forum!

Als je door de verschillende forumtopics bladert of zoekt op claim vertraging dan kan je lezen dat 2 à 3 maanden geen uitzondering is.

NS zegt al tijden dat er extra mensen op gezet worden/zijn om de achterstand weg te werken, en heeft inmiddels ook de mogelijkheid om een claim via een formulier in te dienen van de website verwijderd.

Reageer