beantwoord

onterechte afwijzingen geld terug bij vertraging

  • 17 november 2015
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo NS,

Ik heb inmiddels drie onterechte afwijzingen voor geld terug ontvangen.

Claimnummers 40944732, 40944716 en 41008001. Dit zijn drie ochtendreizen van Houten Castellum naar Almere Centrum waar ik om 8:21 ben aangekomen in plaats van 7:51. Een half uur vertraging dus. Ik vertrek altijd om 6:48. Deze claims werden altijd toegewezen. Bij de laatste claim heb ik per ongeluk vertrektijd 7:48 ingevuld ipv 6:48, misschien is die daarom fout gegaan. Wilt u de claims herzien? Telefonisch krijg ik alleen maar te horen dat er onvoldoende vertraging was. Daar snap ik niets van. De trein naar Almere Centrum gaat maar een keer per half uur. Als er iets misgaat in de trein van Houten naar Utrecht en ik mis de trein naar Almere heb ik dus automatisch al een half uur vertraging. Plus het feit dat ik ook steeds precies een half uur later ben aangekomen (8:21).
icon

Beste antwoord door Sivan NS 17 november 2015, 15:00

Hoi Wesley, en welkom op het forum.

Claim 40944732: je geeft als vertrektijd 06.50 op. Had je de trein van 06.49? Het systeem pakt vanaf de door jou opgegeven reistijd de eerstvolgende trein, dus als jij 06.50 opgeeft, vindt het systeem nooit de trein van 06.49.
Claim 40944716: zelfde verhaal als hierboven
Claim 41008001: je hebt inderdaad 07.49 ingevuld. Dit heb ik nu gecorrigeerd en de claim is goedgekeurd.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Wesley, en welkom op het forum.

Claim 40944732: je geeft als vertrektijd 06.50 op. Had je de trein van 06.49? Het systeem pakt vanaf de door jou opgegeven reistijd de eerstvolgende trein, dus als jij 06.50 opgeeft, vindt het systeem nooit de trein van 06.49.
Claim 40944716: zelfde verhaal als hierboven
Claim 41008001: je hebt inderdaad 07.49 ingevuld. Dit heb ik nu gecorrigeerd en de claim is goedgekeurd.
Goedemiddag,

Stom van me, ik had waarschijnlijk nog de vertrektijd van vroeger in mijn hoofd. Ik neem inderdaad altijd de trein van 6.49. Zou u dit aan willen passen? Alvast bedankt.
Beide claims zijn aangepast: de claims zijn nu goedgekeurd.

Reageer