-
-
Op het juiste spoor
-
1 reactie
Op zaterdag 27 oktober ben ik om 14:00 vertrokken vanuit station Gilze-Rijen om naar Den Haag Centraal te gaan. Uiteindelijk ben ik om 17:17 aangekomen op Den Haag HS. Van Gilze-Rijen ben ik naar Breda gegaan om daar vervolgens daar over te stappen op de Intercity richting Den Haag Centraal om 14:23. Uiteindelijk is deze trein ongeveer 200 meter voor het station van Rotterdam stil komen te staan en we hebben hier ongeveer 2 uur vastgezeten. Uiteindelijk werd de trein geëvacueerd en heb ik vanaf Rotterdam de trein moeten pakken naar Den Haag HS.
Nu heb ik geprobeerd Geld terug te vragen bij vertraging via "Mijn NS", wat is mislukt. Vervolgens het ik het het zonder "Mijn NS" gedaan en dus het formulier ingevuld. Hierbij ontving ik een "Afwijzing claim Geld terug bij vertraging" mailtje.
Hoe kan het dat dit elke keer afgewezen wordt? Ik wil namelijk wel mijn geld terug.
icon
Beste antwoord door Ben NS 4 november 2018, 16:15
Hi Eva24689, en welkom bij de NS Community!
Ik kan je zo niet precies aangeven waarom deze claim is afgewezen. Is dit in de e-mail gespecificeerd?
Je kunt in elk geval direct op deze mail reageren met je bezwaar, en eventuele verdere uitleg.
Bekijk origineel