beantwoord

onvolledige vergoeding na kort uit- en inchecken?

  • 13 juni 2016
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Onlangs heb ik tijdens mijn reis van Arnemuiden naar Maastricht twee uur vertraging opgelopen. Op station Roosendaal en Breda heb ik respectievelijk 3 en 2 minuten in- en uitgecheckt voor het halen van een versnapering. Nu krijg ik niet de volledige ritprijs (Arnemuiden>Maastricht) vergoed. Is dit terecht?
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 juni 2016, 14:41

Weet u zeker dat u bij het indienen van de claim hebt aangegeven dat u van Arnemuiden naar Maastricht reisde? Misschien hebt u nu per ongeluk geclaimd voor een deeltraject als Arnemuiden-Roosendaal, waarop uw claim automatisch is afgewezen door een computer omdat er op dat traject geen vertraging is geconstateerd.

Ik raad u aan even direct contact op te nemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten en aan te geven dat u van Arnemuiden naar Maastricht reisde. Houd daarbij uw claimnummer bij de hand. De klantenservice kan uw claim dan opnieuw laten beoordelen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Weet u zeker dat u bij het indienen van de claim hebt aangegeven dat u van Arnemuiden naar Maastricht reisde? Misschien hebt u nu per ongeluk geclaimd voor een deeltraject als Arnemuiden-Roosendaal, waarop uw claim automatisch is afgewezen door een computer omdat er op dat traject geen vertraging is geconstateerd.

Ik raad u aan even direct contact op te nemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten en aan te geven dat u van Arnemuiden naar Maastricht reisde. Houd daarbij uw claimnummer bij de hand. De klantenservice kan uw claim dan opnieuw laten beoordelen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
@Tochjo. Bedankt voor jouw reactie. Ik ben er absoluut zeker van dat ik het volledige traject heb geclaimd. Ik zal dadelijk hierover chatten.

Reageer