beantwoord

openstaand claim van 29 augustus 2017

• 8 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Claimnummer
600140145
Claimdatum
31-08-2017
Status
In behandeling
Kaartnummer
3528 0104 **** ****
Product
Dal Vrij 2e klas
Soort reis
Heenreis
Heenreis

Reisdatum
29-08-2017
Vertrektijd volgens dienstregeling
20:49
Vertraging
0 minuten

Vertrekstation
Tilburg
Aankomststation
Dordrecht Zuid

Vertraging moet zijn 30minuten. Aangezien de trein in Breda is geëindigd.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 9 oktober 2017, 17:46

Online via je Mijn NS account, of via het Geld Terug bij Vertraging formulier? En in het laatste geval, heb je er ook een handmatige notitie bij toegevoegd? Mocht je dat hebben gedaan, dan kan het helaas tot meerdere weken duren voordat jouw claim in behandeling genomen wordt. Dat gezegd hebbende is anderhalve maand dan alsnog wel extreem. Ik zou in dit geval contact op nemen met onze Klantenservice, zodat de status van deze claim kan worden nagezocht. Mijn dienst zit er over enkele minuten op, dus je kunt ons daarvoor het beste bereiken via 030-7515155, via Facebook of via Twitter.
Bekijk origineel

3 reacties

Spijtig dat je claim nog niet in behandeling is genomen. Ik heb niet een mogelijkheid om deze te bespoedigen. Ik kan je alleen vragen om nog even op een reactie te wachten. Mag ik vragen hoe je de claim hebt ingediend?
Ik dien de claims altijd online in. Wellicht met mijn mobiel.
Online via je Mijn NS account, of via het Geld Terug bij Vertraging formulier? En in het laatste geval, heb je er ook een handmatige notitie bij toegevoegd? Mocht je dat hebben gedaan, dan kan het helaas tot meerdere weken duren voordat jouw claim in behandeling genomen wordt. Dat gezegd hebbende is anderhalve maand dan alsnog wel extreem. Ik zou in dit geval contact op nemen met onze Klantenservice, zodat de status van deze claim kan worden nagezocht. Mijn dienst zit er over enkele minuten op, dus je kunt ons daarvoor het beste bereiken via 030-7515155, via Facebook of via Twitter.

Reageer