beantwoord

Opnieuw claim onterect afgewezen

• 3 november 2015
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

• Sprinter
  • 4 reacties
Helpdesk kom er maar weer in. Opnieuw is mijn claim afgewezen terwijl deze op dit forum als gegrond was beschouwd. Waarschijnlijk weer een foutje in de automatische beoordelaar. Klachtnummer nog steeds 40996751. Nu krijg ik een mailtje dat de claim is afgewezen omdat het bedrag te laag is (minder dan 2,30). Dit is niet zo. Mogelijk omdat mijn inchecktijd is gepakt waarna ik weer heb uitgecheckt om naar de kiosk te gaan, deze rit kostte inderdaad 0,00. De rit die ik erna maakte echter niet, en daar is mijn claim op gebaseerd (alleen die inchecktijd is later omdat ik daarna terugkwam van de kiosk). Allemaal terug te vinden in mijn in/uitchecktijden. Misschien een gevalletje handmatig geld teruggeven ipv weer de computer het werk laten doen?

Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 4 november 2015, 13:18

De helft van 4 euro is 2 euro. Je hebt geclaimd voor 30 minuten, en dus zou je de helft van je ritprijs terugkrijgen.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Geb. Ik had jouw claim inderdaad goedgekeurd. Ik zie echter dat het bedrag 2 euro is. Het minimum van een claim moet 2.20 zijn, waardoor je claim alsnog is afgewezen. Excuses dat ik dat niet eerder heb gemeld.

Je schrijft dat je de rit erna niet hebt gemaakt, maar je bent op Utrecht uitgecheckt.
Beste Sivan,

Nee ik schrijf niet dat ik de rit erna niet heb gemaakt, maar dat de rit die erna maakte niet E0,00 kostte. Deze rit heeft mij 4 euro gekost en dat is meer dan 2,30, niet?? Ook had de trein genoeg vertraging voor deze regeling, dus ik begrijp niet wat er mis gaat. Hoe kom je erbij dat het bedrag 2 euro is? Totale waanzin dit.
De helft van 4 euro is 2 euro. Je hebt geclaimd voor 30 minuten, en dus zou je de helft van je ritprijs terugkrijgen.
Krijg je maar de helft van de ritprijs terug bij 30min vertraging dan?
In dit geval wel. Kijk voor alle informatie even hier: http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/meer-dan-een-uur-vertraging.html.
Oplichters

Reageer