beantwoord

Oude NS businesscard geld terug bij vertraging

• 24 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe NS businesscard ivm een beschadiging van de oude. Nu heb ik op die oude card nog 5 claims van geld terug bij vertraging uitstaan waarvan er inmiddels een aantal al langer loopt dan de door jullie beloofde 6 weken. Worden deze nog wel in behandeling genomen nu het mijn oude en niet langer geldige kaart betreft? Ik kan de status via mijn ns namelijk ook niet meer inzien. Vind het, zoals de laatste tijd helaas wel vaker het geval is, sowieso wel erg lang duren voordat ik wat hoor wanneer ik een claim indien vanwege opgelopen vertraging. Zeg een jaar terug hoorde je binnen een week of 2 wat, nu meestal na 6 weken nog niks en dan moet ik er zelf achteraan (maar via de ns zakelijk telefoonlijn kunnen ze niets en op mijn emails wordt niet gereageerd). 

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen dan wel de mensen aan het werk zetten die hier wel iets mee kunnen. 

BVD!

icon

Beste antwoord door Erryt NS 24 oktober 2019, 14:48

Ik kan dit helaas niet voor je bespoedigen. Wel kan ik aangeven dat wij alle claims behandelen en die van jou ook zeker nog zal worden behandeld. Ik kan je ook niet van een indicatie voorzien. 

Bekijk origineel

1 reactie

Ik kan dit helaas niet voor je bespoedigen. Wel kan ik aangeven dat wij alle claims behandelen en die van jou ook zeker nog zal worden behandeld. Ik kan je ook niet van een indicatie voorzien. 

Reageer