Met Mijn combinatie van Weekend Vrij en OV Chip Plus heb ik zojuist de OV Chip Plus-klantenservice opgebeld om twee gtbv-claims in te dienen. Op de website staat immers dat de OV Chip Plus-klantenservice moet worden gebeld voor deze claims. De uiterst vriendelijke maar verbaasde mevrouw overlegde met haar collega, want zij kon de claim immers niet indienen. Ik ben doorverwezen naar de reguliere gtbv-klantenservice van NS. Die vertelde dat er een reeks check-ins en check-outs miste (tja, het is OV Chip Plus he?) en dat ik beter al mijn reizen moet boeken (terwijl dit niet hoeft als je afgekocht reisrecht hebt, dus waar dit standpunt ineens vandaan kwam…?).
Bijde tweede belronde verwees OV Chip Plus mij weer door naar de reguliere klantenservice. Die verwees mij door naar het online formulier (wat dus niet werkt), en toen weer terug naar de OV Chip Plus-klantenservice. Die wist er ook geen raad meer mee.
In een eerder topic is aangegeven dat alles nu in orde zou zijn en da medewerkers op de hoogte zouden zijn van hoe alles werkt. De praktijk is echter anders. Dus nu mijn vraag: hoe dien ik een gtbv-aanvraag in?
Beste antwoord door Stijn NS
Bekijk origineel