vraag

OV Chip Plus en gtbv: kastje-muurklantenservice

  • 11 October 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 7
  • Reisleider***
  • 939 reacties

Lieve NS,

Gisteren zat ik in een trein die helaas, ondanks pogingen van de machinist hem weer aan de praat te krijgen, er geen zin meer in had. Daardoor heb ik meer dan zestig minuten vertraging opgelopen.
Volgens jullie site moet je bij OV Chip Plus gtbv indienen. Dat scheen wel zo te zijn, maar als je OV Chip Plus hebt in combinatie met een Flex-abonnement, moet je toch echt bij de normale klantenservice zijn (nadat de OV Chip Plusmevrouw met een stuk of vier andere collega’s had gespard).
Die verwees door naar het normale formulier.
Dan maar weer terug naar OV Chip Plus-klantenservice. Nope, die verwees mij weer door naar de normale klantenservice.
Die vulde een formulier voor mij in, met incorrecte informatie.

Lieve, schattige, pluizige NS. Dit is geen kinderziekte meer aangezien OV Chip Plus al een poosje bestaat. Wanneer wordt dit gefixd? Want dit forum herbergt ook andere topics van mij waarbij het fout gaat. Alsof blinden niks te doen hebben in hun leven en nooit vertraging kunnen oplopen. En alsof de klantenservice met hun IKEA-familiepas wat kastjes en muurtjes hebben aangeschaft.

Liefs,

VIRM. Een trouwe en enthousiaste treinreiziger, die van dit onnodige geneuzel er soms helemaal niks meer van snapt
 


3 reacties

Reputatie 2

Hey Virm.

Ik begrijp de verwarring helemaal. Ontzettend balen dat je het gevoel hebt zo van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling.
Ik ga voor je aan de slag, om te kijken waar de kink in de kabel zit, en hoe we die er uit kunnen strijken.

Wil je mij eerst een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kijken we daar verder.

Reputatie 7

Op dit moment kijkt iemand van Webcare mee. Maar het gaat ook even om het signaal dat er nog steeds iets een beetje mis gaat…
 

Ik hou je in de gaten via Webcare! ;)

 

We gaan er werk van maken, VIRM. We laten het niet los tot het is opgelost.

Reageer