beantwoord

OV Chip Plus en gtbv: kastje-muurklantenservice



Toon eerste bericht

114 reacties

Goede vraag. Ik denk dat het eerst bij de afdeling moet landen dat de informatievoorziening naar klanten toe al maanden niet klopt. Sowieso worden de door Aurora beschreven werkprocessen niet nageleefd, maar hoe het volgens de productpagina moet wordt ook niet nageleefd. Maar dit topic is als beantwoord gemarkeerd, dus dan moet ik weer elke keer zeuren om een update bij de moderatoren.  
 

Reputatie 7
Badge +3

Staat de vraag om excuses uit bij Aurora?

Reputatie 6
Badge +2

Hi VIRM! Ik heb je nieuwe topic toch weer in deze gezet omdat dit nog steeds in behandeling staat bij Aurora. Zo blijft het wat overzichtelijker.

Simpele vraag: na jaren van dezelfde topics aanmaken is het nog steeds onduidelijk hoe gtbv en OV Chip Plus werkt: medewerkers zijn niet op de hoogte van werkinstructies en op internet staat er tegenstrijdige informatie hoe de aanvraag verloopt. Niks opgeschoten dus. Het enige wat wel opschoot, was het aantal beantwoorde topics op dit forum. 

Wanneer toont NS ballen door een manager excuses aan mij aan te laten bieden?

 

Het is nu meer dan een maand geleden dat Aurora dit zou doorgeven. Het gaat hier 'maar’ om reizigers met een beperking: dus medewerkers hoeven kennelijk de werkwijzen niet te kennen. En de klanten mag je dus doelbewust verkeerd voorlichten op de website.

Ik heb ook gevraagd om het aanbieden van excuses, maar dat is kennelijk ook te moeilijk. Daar praat niemand over. 

Alles met OV Chip Plus is kennelijk te moeilijk.  

Reputatie 7
Badge +1

Als die geleidelijnen er niet zijn, dan hoef jij dus geen toeslag te.betalen. Zie het als compensatie voor zoveel onkunde en onwil om je te helpen vanuit de NS-organisatie.

Er gaat binnen de organisatie geen belletje rinkelen dat zaken gewoon nog niet zijn geregeld, ondanks de werkprocessen enzo. Aurora heeft dat stukje dus kennelijk ook opgegeven. Nu klopt de informatie naar de klant toe niet met wat er op de productpagina staat (en de OV Chip Plus-klantenservice zegt dat zij sowieso niks kunnen met gtbv, want ze doen niks met financien).

Ik vind dat NS ballen zou moeten tonen en dat een verantwoordelijk manager excuses zou moeten maken naar mij toe. Maar daar wordt dus niet op ingegaan.

Ondertussen wordt OV Chip Plus afgeschaft. Maar ICD-toeslagzuilen zijn niet voorzien van geleidelijnen. En dat wordt stressen bij het omchecken tussen verschillende treinvervoerders gedurende de relatief korte overstappen.  

  
 

Reputatie 7

Waarschijnlijk is de volgende update OV chip plus afgeschaft en antwoord niet meer nodig of van toepassing.

Dit is geen verwijt aan de moderators ik neem aan dat die doen wat ze kunnen. Maar aan het management van de NS dat de diverse problemen maar niet oplost en laat voortduren.

En ook op het klanten pendel niet de juiste vragen stelt.

Alleen voorgekauwde vragen voorbijgaand aan de echte problemen.

 

Okidokes. Aangezien er na vijf jaar van topics openen door mij nog geen concrete oplossing is over het aanvragen van gtbv i.c.m. OV Chip Plus, denk je dat de informatievoorziening dan geregeld is vóórdat OV Chip Plus is afgeschaft?

Zoals ik het begrijp is Aurora hier nog mee bezig en zal zich hier weer melden als ze een update kan geven.

Reputatie 7
Badge +3

De status is 'beantwoord', dat weet je nou toch wel?

Komt hier toevallig nog een statusupdate over? :)

En weer een topic vastgelopen en onopgelost.

De NS op dit moment hulpeloos redeloos en Reddeloos.



Maar… maar… maar… Aurora heeft dit topic als beantwoord gemarkeerd. Oh wacht, dat is dan meer bedoeld voor de statistieken richting het management dat dit forum wel nut heeft. 

Reputatie 7
Badge +4

1672 nog gelezen, Cornelis? ;-)

Haha welke? https://nl.wikipedia.org/wiki/Rampjaar_1672#Literatuur

Oh wacht, dat zal dan Redeloos, radeloos, reddeloos (uit 1998) zijn 🤣

 

 

Het is het boek van Panhuysen: https://www.atlascontact.nl/boek/rampjaar-1672/

Een aanrader voor het leespubliek.

Reputatie 7
Badge +1

Even on-topic: ik vind dat NS zich in dit dossier wel goed "laat Kennen".

 

NS doet constant beloftes en komt deze vervolgens constant niet na. Ik vind de afhandeling van dit dossier diep triest. Als je dan nog steeds het motto hebt de reiziger staat in alle gevallen op 1, 2 en 3 dan mag meneer Koolmees wel rap beginnen met de Augiusstallen uit te mesten.

 

Wat een gebrek aan onkunde en erger nog complete onwil spreidt NS hier ten toon. 

Reputatie 7

Radeloos was me iets te sterk en hulpeloos paste beter. 

Reputatie 7
Badge +3

Thom herinnert het zich als de dag van gisteren 😉

Reputatie 7
Badge +4

;-) Ach @Robert B, het is al weer een tijdje geleden. Een beetje een Rampjaar is het wel voor NS, maar je kent mijn achtergrond, en in vergelijking met toen wil ik dat toch wat nuanceren, 😇

 

Er is een goed boek over verschenen. De postkoetsen waren toen overvol.

Badge +3

1672 nog gelezen, Cornelis? ;-)

Haha welke? https://nl.wikipedia.org/wiki/Rampjaar_1672#Literatuur

Oh wacht, dat zal dan Redeloos, radeloos, reddeloos (uit 1998) zijn 🤣

Reputatie 7
Badge +4

1672 nog gelezen, Cornelis? ;-)

Reputatie 7

En weer een topic vastgelopen en onopgelost.

De NS op dit moment hulpeloos redeloos en Reddeloos.

Reputatie 6

Het is NS in ieder geval na drie weken nog niet gelukt.
 

Niet zo raar toch als ze het kantoor personeel gaan inzetten op de trein…… zal elk probleem wel blijven liggen omdat de probleemoplossers nu moeten sleutelen….

 

Het is NS in ieder geval na drie weken nog niet gelukt.
 

Top. Hoeveel jaar gaat dat duren? ;)

Dat moet ons zijn ontschoten. Ik ga hier nog werk van maken.

Reageer