OV Chip Plus en gtbv: kastje-muurklantenservice | NS Community
beantwoord

OV Chip Plus en gtbv: kastje-muurklantenservice



Toon eerste bericht

114 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Waarschijnlijk omdat degene die erover ging met pensioen is gegaan en de vacature niet is vervuld.

Vandaag kwam ik er achter dat de werkinstructie is: wij gaan er niet over, ga het formulier op de site invullen.

Het antwoord in dit topic klopt dus nog steeds niet. Waarom duurt dit echt jaren om te regelen?

Goedemorgen VIRM. Omdat Aurora NS dit destijds heeft bekeken en de nodige gegevens al van je heeft zal zij zich hier vanavond wederom over buigen.

Tien dagen later, en ik krijg te horen dat ik de reguliere klantenservice moet bellen. Wat nu?
 

Het is nu allemaal in orde, VIRM. Je zal geen kastje muur meer ondervinden bij een eventuele volgende claim!

Reputatie 7
Badge +3

Op https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-beperking/kortingspercentages-ov-chip-plus.html staat verkeerde/verouderde informatie over het Voordeelurenabonnement.

Info is pas 5 jaar oud 😉 (6 mei 2016)

Nog wel even een vraagje: is de combo OV Chip Plus met NS Flex nu goed geregeld wat betreft gtbv?
 

Reputatie 6
Badge +2

Op https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-beperking/kortingspercentages-ov-chip-plus.html staat verkeerde/verouderde informatie over het Voordeelurenabonnement.

Scherp van je Robert! Ik ga het direct doorzetten zodat dit aangepast kan worden. Bedankt!

Badge +3

Op https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-een-beperking/kortingspercentages-ov-chip-plus.html staat verkeerde/verouderde informatie over het Voordeelurenabonnement.

En de claim is succesvol afgehandeld. :)

Naar aanleiding van het bericht van Virm is er nog eens goed naar onze werkinstructies gekeken en die bleken niet duidelijk genoeg, waardoor er een kastje/muur verhaal ontstond.
Deze gaan we dan ook zo snel mogelijk aanpassen.

We helpen Virm nu persoonlijk verder met zijn claim!

Ik hou je in de gaten via Webcare! ;)

 

We gaan er werk van maken, VIRM. We laten het niet los tot het is opgelost.

Op dit moment kijkt iemand van Webcare mee. Maar het gaat ook even om het signaal dat er nog steeds iets een beetje mis gaat…
 

Hey Virm.

Ik begrijp de verwarring helemaal. Ontzettend balen dat je het gevoel hebt zo van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling.
Ik ga voor je aan de slag, om te kijken waar de kink in de kabel zit, en hoe we die er uit kunnen strijken.

Wil je mij eerst een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kijken we daar verder.

Reageer