beantwoord

Overzicht vetragingen Intercity Direct maand augustus 2018

• 26 september 2018
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Beste,

Voor het aanvragen van restitutie heb ik een overzicht nodig van de Intercity Direct tussen R`dam Centraal en Eindhoven en visa versa.
Dit geldt voor alleen voor de maand augustus.

Uit de reisplanner kan ik niks meer terughalen. Wanneer ik in de geschiedenis terugkijk zie ik geen vertraging meer terug. Men heeft alles gereset zodat het lijkt alsof er geen vertraging zijn geweest. Jammer.

In deze maand augustus heb ik zeker 3 meegemaakt dat een locomotief uitvalt of defect is. Ik weet dat dit 2 keer op een zondag is gebeurt. De vetrektijd vanuit Eindhoven was 14:14. De locomtief viel een keer uit in een tunnel in R`dam en een keer voor Tilburg. Vertrek tijd was 09:14

Andere keer was tijdens het traject Rotterdam Centraal en Eindhoven. Tussen Tilburg en Eindhoven.
Overigens was het zondag weer prijs. Er was een probleem met de remmen waardoor ik langer dan 30 minuten vetraging had.
Misschien toch eens tijd voor fatsoenlijke locomotieven? Dit gebeurd erg vaak.
icon

Beste antwoord door DDietzen 26 september 2018, 10:17

Om te muggenziften: de treinverbinding Rotterdam C - Eindhoven is geen IC Direct maar een gewone Intercity ;)

Oké, even serieus: historische vertragingen kunt u tegenwoordig terugvinden op Treinposities. Station en datum kunt u naar believen aanpassen, en als u op een ritnummer klikt (voor uw trein van het format 11xx) ziet u het verloop van die hele rit.

Wat betreft de locomotieven: de formatie TRAXX + ICR + TRAXX is slechts een gelegenheidsformatie bij afwezigheid van ander HSL-geschikt materieel. Vanaf 2021 (volgens planning althans) gaat de nieuwe ICNG (Intercity Nieuwe Generatie) instromen, eerst op de ICd Amsterdam - Rotterdam - Breda en (hopelijk) in het tweede inzetjaar op de IC Den Haag - Rotterdam - Eindhoven. Nog even geduld dus 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je zou eens kunnen kijken op https://treinposities.nl/vertrekstaat
Badge
Om te muggenziften: de treinverbinding Rotterdam C - Eindhoven is geen IC Direct maar een gewone Intercity ;)

Oké, even serieus: historische vertragingen kunt u tegenwoordig terugvinden op Treinposities. Station en datum kunt u naar believen aanpassen, en als u op een ritnummer klikt (voor uw trein van het format 11xx) ziet u het verloop van die hele rit.

Wat betreft de locomotieven: de formatie TRAXX + ICR + TRAXX is slechts een gelegenheidsformatie bij afwezigheid van ander HSL-geschikt materieel. Vanaf 2021 (volgens planning althans) gaat de nieuwe ICNG (Intercity Nieuwe Generatie) instromen, eerst op de ICd Amsterdam - Rotterdam - Breda en (hopelijk) in het tweede inzetjaar op de IC Den Haag - Rotterdam - Eindhoven. Nog even geduld dus 🙂
Hallo Alex heeft vetraging, welkom op onze Community!

Jammer om te lezen dat je regelmatig vertraging oploopt. Voor een overzicht hiervan wil ik je inderdaad ook adviseren te kijken op Treinposities. Als je verder nog vragen hebt, laat het ons gerust weten.

Reageer