beantwoord

Probleem aanvragen geld terug bij vertraging via Mijn NS

• 12 april 2015
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Ik moest vandaag van Diemen Zuid naar Glanerbrug en door vertraging miste ik de aansluiting vanuit Enschede naar Glanerbrug. In Enschede moet je uitchecken en vervolgens weer inchecken voor de trein naar Glanerbrug. Nu staan er dus twee reizen in mijn reishistorie en kan ik niet een claim indienen voor het traject Diemen Zuid - Glanerbrug. Hoe kan ik dan het beste een claim indienen?
icon

Beste antwoord door Charon NS 13 april 2015, 10:28

Beste centjes, ik snap dat het niet fijn is wanneer de reistijd langer was dan gepland. Stuur mij even een privébericht met je persoonlijke gegevens en kaartnummer, kijk ik of we iets voor je kunnen betekenen. Een privébericht kun je sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en hierna te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

3 reacties

Gek! De treinen vanuit Amersfoort naar Enschede, geven daar tegenwoordig goeie aansluiting op de treinen naar Gronau. Ik weet niet hoe u gereisd bent, maar via Lelystad-Zwolle-Almelo-Enschede en zo richting Gronau was misschien sneller geweest. Een andere optie is via Amersfoort en Apeldoorn. Als het goed is vertrekken de treinen in Enschede naar Gronau van spoor 4. Vroeger vertrok de trein in Enschede naar Gronau van spoor 5. U kunt als u zolang heeft moeten wachten via mijn ns uw geld terug vragen.
Hoe kan ik dan het beste een claim indienen?

Niet. Voor de toepassing van GTBV begint na uit- en weer inchecken een nieuwe reis, dus formeel hebt u geen recht op een vergoeding.
Badge
Beste centjes, ik snap dat het niet fijn is wanneer de reistijd langer was dan gepland. Stuur mij even een privébericht met je persoonlijke gegevens en kaartnummer, kijk ik of we iets voor je kunnen betekenen. Een privébericht kun je sturen door op mijn gebruikersnaam te klikken en hierna te kiezen voor 'Stuur bericht'.

Reageer