beantwoord

Problemen bij geld terug bij vertraging intercity direct

• 24 juli 2015
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Sinds 23-05 heb ik al 3 claims ingediend voor geld terug bij vertraging met de intercity direct via de NS website. Geen van alle keren is deze claim goed verwerkt ondanks ik wel een ontvangstbevestiging van de NS heb ontvangen. Wat is er mis gegaan? Reisdata waren 23-05-2015, 25-06-2015 en 13-07-2015. Tevens staat er vermeld dat je binnen 3 weken een reactie kan ontvangen terwijl de medewerkers van de klantenservice iets anders vertellen.
icon

Beste antwoord door Brian NS 25 juli 2015, 11:23

Beste jeroen1234,

Het is raar dat je claims niet goed verwerkt worden. Ik zou graag kijken of ik de reden ervan kan achterhalen. Zou je een privebericht kunnen sturen met NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en claimnummers? Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste jeroen1234,

Het is raar dat je claims niet goed verwerkt worden. Ik zou graag kijken of ik de reden ervan kan achterhalen. Zou je een privebericht kunnen sturen met NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en claimnummers? Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'.
Reputatie 1
Badge
Gaat het om GTBV van de reis op zich of ENKEL die van ICD? De laatste regeling is nl sinds 1/1/15 sterk teruggebracht en nu vrijwel gelijk een die van NS. Mogelijk dacht u nog aan de oude voorwaarden?
Al gedaan, zij kunnen zelf ook niet zien waar het misgaat.....
Reisdata waren 23-05-2015, 25-06-2015 en 13-07-2015?

Als je zelf als niet weet wat je reisdata waren...
Ik denk dat er erg weinig informatie wordt gegeven om tot een oplossing te komen. Ik zou NS klantenservice bellen met mijn OV-chipkaart in de hand.

Reageer