beantwoord

Problemen geld terug bij vertraging door jaartrajectkaart

• 20 september 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb een jaartrajectkaart. Door een storing was ik genoodzaakt op een station op te stappen wat niet op het traject van mijn jaartrajectkaart ligt. In plaats van geld terug bij vertraging moet ik nu bijbetalen. Hoe krijg ik toch een claim ingediend? Op de claimwebsite kun je geen toelichting invullen of vertrekstation wijzigen.
icon

Beste antwoord door Chiel NS 20 september 2017, 10:56

Goedemorgen Toon K, welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat het aanvragen van je claim wat langer duurt.

Als je een toelichting wil geven bij je claim, is het soms makkelijker om hem hier in te dienen. Daar heb je namelijk wel deze mogelijkheid.

Lukt dit ook niet, laat je het dan even weten?
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Toon K, welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat het aanvragen van je claim wat langer duurt.

Als je een toelichting wil geven bij je claim, is het soms makkelijker om hem hier in te dienen. Daar heb je namelijk wel deze mogelijkheid.

Lukt dit ook niet, laat je het dan even weten?
Beste Chiel,
Kijk ik niet goed of is de mogelijkheid om een toelichting in te vullen ook bij de pagina waarin je in je bericht naar toe linkt weer verdwenen?
Goedenavond Toon K. We hebben vandaag zelf ook gemerkt dat deze mogelijkheid ontbreekt. Vooralsnog gaan we uit van een fout in dit formulier, we hebben het aangekaart om het te laten corrigeren.

Reageer