beantwoord

Procedure GTBV als je niet met de trein meekan, waneer deze te vol is

• 14 oktober 2016
  • 30 reacties
  • 847 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 4
Beste Sivan, ik vraag het nog een keer vriendelijk: op welk termijn kan ik een antwoord verwachten?

Zoals het Europese Parlement verordend: "Degene aan wie de klacht is gericht, geeft binnen één maand een gemotiveerd antwoord of deelt, in gerechtvaardigde gevallen, de reiziger mee op welke datum binnen een termijn van minder dan drie maanden vanaf de datum van de klacht uiterlijk een antwoord kan worden verwacht."

De één maand is verstreken, de drie maanden zijn verstreken.
Ik ga er morgen meteen mee aan de slag Niek.
Goedemorgen Niek. Bij jou dezelfde zoektocht als die bij Marv. Heeft even geduurd, maar ik heb je gevonden. Ook jouw e-mail heb ik (bij wijze van uitzondering) onder de aandacht gebracht en ik verwacht vandaag of ergens volgende week een reactie aan jou.
Reputatie 4
Hartelijk dank Sivan, ik heb een e-mail ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd. Ik hou mijn rekening in de gaten.

U zegt dat dit bij wijze van uitzondering gebeurt, maar het zou natuurlijk de standaard moeten zijn dat klanten binnen de beloofde 5 werkdagen een antwoord krijgen en niet pas na 3 maanden.
Fijn, goed om te horen!

En absoluut, dat zou zeker zo moeten zijn. Ik doelde puur op mijn zoektocht via de computer 🙂. Dat kan ik niet voor alle klanten doen die wachten op een reactie, helaas.

Reageer