beantwoord

Procedure GTBV als je niet met de trein meekan, waneer deze te vol is

  • 14 oktober 2016
  • 30 reacties
  • 850 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 4
Drie weken verder en nog geen reactie gehad, terwijl een reactie binnen 5 werkdagen beloofd was. Wat is de werkelijke doorlooptijd van de afdeling e-mails?
Dat is vervelend niek2. Er waren gisteren wat verstoringen op de website. Is het inmiddels gelukt om het contactformulier te verzenden?
Als het goed is werkt de website in alle browsers, zelf gebruik ik altijd Google Chrome.
Reputatie 4
Het contactformulier werkt niet, verrassing.
Als ik op de verstuur knop druk gebeurt er niks.

Op welke browsers werkt de website van de NS? Op Safari en Firefox allebei niet.

*edit* blijkt dat jullie formulier buggy is en in plaats van een foutmelding geven doet alsof het dood is. Slecht geprogrammeerd.
Reputatie 4
Ah, ik zal dat eens proberen. Bedankt!
Hoi Niek. Da's flink balen zeg, heb jij weer.

Ik zou je claim door een medewerker laten afhandelen, en dus via het formulier, een brief of e-mail. Als je dan uitlegt wat er is gebeurd, houden ze hier rekening mee.

Succes!

Reageer