beantwoord

Reactietermijn bezwaar afwijzing geld terug bij vertraging

• 18 september 2017
  • 30 reacties
  • 749 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 4
Bij deze achterstanden is het goedkoper om alle claims tot 6 of 7 euro gewoon toe te kennen dan iemand het uit te laten zoeken. Als iemand er een uur over doet om iets uit te zoeken kost een clain van 5 euro er al 20. Maar dat maakt niet uit, de reiziger is geen koning maar betaalvee.
Reputatie 7
Badge +3
't Probleem daarmee is, dat als dat eenmaal 'bekend' is, er natuurlijk massaal onterechte claims ingediend gaan worden. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat niet gaan doen, maar meer dan 7 maanden op een antwoord moeten wachten is echt onacceptabel en een bedrijf als NS onwaardig.
Reputatie 5
Jaja, de excuse culture die bij NS welig tiert is inmiddels wel bekend.
Tip voor de TS: gewoon ook lekker melden bij www.ovloket.nl
Reputatie 6
Badge
Ik kan mij niet voorstellen, dat het 30 tot 60 minuten duurt om een claim uit te zoeken. Dan gaat er echt iets grondig mis in de processen. Dit zou niet langer dan gemiddeld vijf minuten moeten duren: Medewerker leest email, checkt het systeem, stuurt een (automatische) reactie. Klaar en volgende.

Het lijkt mij ernstig tijd worden, dat het functioneren van de manager operatie eens goed onder de loep wordt genomen. Zij is blijkbaar niet in staat een afdeling op een adequate manier te leiden en te zorgen voor voldoende bezetting. Dat er tijdelijk onvoorziene omstandigheden zijn, daar heb ik begrip voor, maar om klanten zeven maanden op een reactie te laten wachten is onbehoorlijk en beschamend. Deze absurde vertraging duurt al meer dan een jaar. Tevens zou zij zichzelf moeten afvragen hoe haar functioneren is, door moedwillig zo met klanten om te gaan. Wellicht kan mevrouw Blank zelf even reageren in dit draad en meer uitleg geven over het proces en uitleg geven over haar rol als manager operatie in dit verhaal. Ik kijk uit naar uw reactie en met mij denk meerderen. Hartelijk dank!
Mijn claim is goedgekeurd! Fijn!

Reageer