beantwoord

Reden afwijzing

  • 30 December 2015
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Ik dien een claim in. Krijg een afwijzing (zonder reden).
Stuur een mail om te protesteren, maar krijg geen reactie...

Betreft 41048001

Geen enkel idee waarom deze is afgewezen
In Amersfoort zijn twee treinen verwisseld.
Enschede staat (met wat vertraging) op de borden en wordt als binnenkomend omgeroepen.
Ik stap in en wat blijkt na enige tijd:
Het is de trein naar Leeuwarden.....
Dus via Zwolle moeten rijden.
Is dus vertraging zonder vertraging....
Maar wel ruim een uur later thuis.

Dus helaas ik ben hef niet eens met de afwijzing!!!!

Foute informatie die tot een langere reistijd leidt is echt jullie probleem.

PRIVE
icon

Beste antwoord door Sivan NS 31 December 2015, 14:53

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen. Ik zal jouw claim morgen opnieuw beoordelen.
Meschgid, ik heb je claim bekeken. Overigens heb ik je telefoonnummer verwijderd uit je bericht i.v.m. privacy.

Je claimt voor Schiphol - Amersfoort. Klopt je claim wel, aangezien je nu aangeeft dan je van Amersfoort ergens heen moest? Indien je jouw claim verkeerd hebt ingevuld, kun je de gegevens laten aanpassen via onze Klantenservice. Dit gaat telefonisch het snelst.
Meschgid, zou je nog op mijn vraag willen reageren? Ik zoek het graag verder voor je uit.

Edit: ik heb vandaag 6 januari nog geen reactie ontvangen. Om die reden zal ik mijn tweede bericht iets aanpassen en dit markeren als antwoord.

Reageer