beantwoord

reisdatum 11 sept jl

• 7 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Heb mbt grote treinvertraging op 11 sept geld terug geclaimd; heb nu 2x claim nummer ontvangen waarvan 1x een betaling inhoudt en eenmaal een weigering. Aangezien het een lange treinreis via diverse overstappen etc betreft, heb ik nu geen idee welk deel onder de weigering valt en wel deel gehonoreerd is geworden. Kan ik hier duidelijkheid over krijgen??
Claim nummers: claimnummer 15978821 en claimnummer 15978799
icon

Beste antwoord door Sivan NS 9 oktober 2015, 10:12

Als ik kijk op het kaartnummer dat bij de claim is opgegeven, zie ik het volgende:
- check-in Driebergen Zeist 14.02
- uitcheck Nijmegen 14.54
- check-in Nijmegen 15.01
- check-uit Roermond 16.29
- check-in Roermond 16.29
- check-uit Maastricht 17.06
- check-in Maastricht 17.23
- check-uit Maastricht 16.25

Jouw reis met de bus is bij ons niet zichtbaar: ik heb geen toegang tot deze gegevens. Je zegt dat je van Haarlem - Maarssen vertraging had, maar deze reis is dus niet met de trein gemaakt.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Cydiba, en welkom!

Claim 15978799: je geeft als traject Haarlem - Maarssen maar op 11 september zie ik die reis niet op jouw kaart. Bovendien noem je als reistijd 09.47 uur, maar ook dat zie ik niet terug?
Hoi Sivan, bedankt voor je reactie; Ik snap dit niet omdat wij die dag met de bus vanuit Bennebroek naar Haarlem zijn gereisd om vervolgens met de trein van Haarlem naar A'dam CS te reizen en vervolgens over te stappen op de trein naar Maastricht totdat deze in het zicht van station Maarssen door de verk.leiding werd stilgezet. Vervolgens met bus naar Utr.CS en verder de reis vervolgt naar Maastricht via enigste verbinding Nijmegen.
Kan helaas mijn claimform. niet meer raadplegen ivm comp. crash (windows 10).
Mijn vrouw en ik hebben exact dezelfde reis afgelegd, Kan dit misschien in combinatie met de andere claim te verifiëren / completeren zijn? Vandaar ook het verzoek van wat hoort er nu bij welke claim.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Yvonne & Kees
Als ik kijk op het kaartnummer dat bij de claim is opgegeven, zie ik het volgende:
- check-in Driebergen Zeist 14.02
- uitcheck Nijmegen 14.54
- check-in Nijmegen 15.01
- check-uit Roermond 16.29
- check-in Roermond 16.29
- check-uit Maastricht 17.06
- check-in Maastricht 17.23
- check-uit Maastricht 16.25

Jouw reis met de bus is bij ons niet zichtbaar: ik heb geen toegang tot deze gegevens. Je zegt dat je van Haarlem - Maarssen vertraging had, maar deze reis is dus niet met de trein gemaakt.

Reageer