Ik heb een vraag omtrent de storingen rondom Schiphol/Amsterdam Centraal. Dagelijks reis ik van Leiden naar Naarden/Bussum en terug. Gister ben ik om 17:24 vertrokken vanaf Naarden/Bussum om via Schiphol naar Leiden te reizen. Op Duivendrecht kwam ik in de knel omdat er een man in de Schipholtunnel liep, ik moest daarom omreizen via Amsterdam Centraal.
Eenmaal aangekomen op Amsterdam Centraal was er helemaal geen treinverkeer meer mogelijk vanwege een grote storing. De NS kon verder niet helpen en ik besloot daarom maar naar Schiphol te reizen met de bus, want daar kon ik opgehaald worden met de auto. Na een rit van 1u en 15 minuten kwam ik aan op Schiphol (natuurlijk gigantisch druk). De reiskosten van Amsterdam Centraal naar Schiphol met de bus waren ongeveer 5,-, kan ik deze terugkrijgen?
Ps; uiteindelijk was ik pas om 22:45 in Leiden 😞
Beste antwoord door Jouke NS
Hallo erikvanrijn13 en welkom bij de NS community.
Voor de verstoring van gisteren zijn de normale regels van toepassing. Bij een verstoring van meer dan 30 minuten kun je Geld terug bij Vertraging aanvragen via onze website. De kosten van de bus of ander vervangend vervoer worden helaas niet door NS vergoed.
Bekijk origineel
Voor de verstoring van gisteren zijn de normale regels van toepassing. Bij een verstoring van meer dan 30 minuten kun je Geld terug bij Vertraging aanvragen via onze website. De kosten van de bus of ander vervangend vervoer worden helaas niet door NS vergoed.