beantwoord

Reizen nog in bewerking

Op 19 en 21 november heb ik vertraging gehad, maar ik kan mijn claims niet digitaal indienen omdat op het account de reizen nog 'in bewerking' staan vanaf 19 november. Het is nu 6 december. Een recent telefoontje met de Klantendienst leerde dat 'er een storing was'. Die duurt nu al wel wat lang dan? Is er al zicht op een oplossing, of zal ik de claims maar per mail indienen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 6 december 2018, 18:47

Hallo hoppm01, vervelend dat het niet lukt om dit in te dienen.
De rest van je reizen zijn wel gewoon inzichtelijk? Van voor de 19e?
Ik begrijp dat je dit graag in wilt dienen en wil je dan adviseren dit toch via het formulier te doen.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo hoppm01, vervelend dat het niet lukt om dit in te dienen.
De rest van je reizen zijn wel gewoon inzichtelijk? Van voor de 19e?
Ik begrijp dat je dit graag in wilt dienen en wil je dan adviseren dit toch via het formulier te doen.
Dankjewel Miriam voor je reactie. Ik zal de claims inderdaad maar via het formulier doen, want inmiddels is de storing nog groter geworden. Ik zie na inloogen op mijn account in eerste instantie mijn oude verlopen kaart. Als ik dan via 'mijn businesscard' ga kijken, dan komt wel het actuele nummer boven.
Daar kies ik dan voor 'gemaakte reizen' en dan zie ik dat inmiddels vier pagina's in bewerking staan. Met terugwerkende kracht nog wel liefst. Dus het begint nu al op 7 november.... Ik kan wel blijven bellen met de Klantendienst, maar dat levert tot nu toe niet veel op. Weet jij nog een andere ingang?

Reageer