beantwoord

Restitutie afgewezen

  • 13 december 2016
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Mijn claim is afgewezen. In Roosendaal moest ik overstappen op een andere trein. Dat was de eerste die reed na een storing. Deze trein(die overigens een kwartier te laat vertrok) was zo stampensvol (daar kwam nog bij dat de route richting rotterdam ook geblokkeerd was en iedereen via Breda ging reizen)dat ik en met mij misschien wel 100 man niet meekonden met deze trein. Ik heb besloten dan maar de volgende trein te nemen en daardoor was ik wel ruim een half uur later.
icon

Beste antwoord door Tochjo 13 december 2016, 20:17

Ingediende claims worden door een computer beoordeeld. Dat betekent dat claims soms onterecht worden afgewezen. Dat gebeurt bijvoorbeeld in een geval als dit, als de computer ziet dat een trein wel gereden heeft, maar niet weet dat u niet meekon. Nu uw claim is afgewezen, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten. De claim zal daarna opnieuw beoordeeld worden door een mens.

Zoals in dit topic te lezen is, worden claims niet langer via dit forum behandeld en zult u direct contact moeten opnemen met de klantenservice via een ander kanaal om uw claims te laten herzien.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u nog andere contactmogelijkheden, zoals per post of per e-mail, maar houdt u daarbij rekening met een reactietijd van een behoorlijk aantal weken.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Ingediende claims worden door een computer beoordeeld. Dat betekent dat claims soms onterecht worden afgewezen. Dat gebeurt bijvoorbeeld in een geval als dit, als de computer ziet dat een trein wel gereden heeft, maar niet weet dat u niet meekon. Nu uw claim is afgewezen, kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice om uw claim toe te lichten. De claim zal daarna opnieuw beoordeeld worden door een mens.

Zoals in dit topic te lezen is, worden claims niet langer via dit forum behandeld en zult u direct contact moeten opnemen met de klantenservice via een ander kanaal om uw claims te laten herzien.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u nog andere contactmogelijkheden, zoals per post of per e-mail, maar houdt u daarbij rekening met een reactietijd van een behoorlijk aantal weken.

Reageer