beantwoord

Restitutie anonieme OV-chipkaart

• 11 december 2015
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Ik heb indertijd voor 2,00 euro een extra, anonieme chipkaart gekocht. Gisteren heb ik iemand met mij mee laten reizen op deze kaart, samenreiskorting dus voor mijn gast.
Maar wij hadden wel een afschuwelijk lange vertraging, twee uur. Mijn gast heeft de ritprijs zzelf betaald, kan hij de helft van het betaalde bedrag voor de terugreis met vertraging terugkrijgen? Zo ja. Waar en hoe?
icon

Beste antwoord door Inge NS 11 december 2015, 12:47

Welkom op het forum jannydehaan!

Je gast kan inderdaad een beroep doen op onze 'Geld Terug bij Vertraging' regeling. Een claim voor compensatie bij vertraging kan online worden ingediend via een Mijn NS-account of d.m.v. een formulier. Het formulier is zoals Thom al aangeeft op het station af te halen, maar kan ook online aangevraagd worden. Klik hier voor meer informatie.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Geld terug bij vertraging. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er liggen formulieren op het station voor Geld Terug bij Vertraging. U kunt ook even de Klantenservice bellen, 030 7515155 en wie weet. Zorg wel dat u een duidelijke in- en uitcheck heeft.
Welkom op het forum jannydehaan!

Je gast kan inderdaad een beroep doen op onze 'Geld Terug bij Vertraging' regeling. Een claim voor compensatie bij vertraging kan online worden ingediend via een Mijn NS-account of d.m.v. een formulier. Het formulier is zoals Thom al aangeeft op het station af te halen, maar kan ook online aangevraagd worden. Klik hier voor meer informatie.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Geld terug bij vertraging. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer