beantwoord

Restitutie bij vertraging + beëindiging abonnement

• 16 August 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Beste allemaal,

In verband met 2 verschillende vragen, zet ik mijn vraag in dit topic neer.
Het vervelende van deze vragen is dat ze al eerder beantwoord hadden kunnen worden.. Ik heb 2x een claim ingediend bij NS, waarop ik meteen reactie kreeg dat deze werd afgewezen. Ik heb in totaal 4 x gebeld naar de klantenservice, waar van 1 x is opgenomen. Deze keer werd ik geadviseerd om op deze mail te antwoorden, omdat het waarschijnlijk een fout in het systeem was. Volgens mij heb ik in totaal nog 4 keer gemaild naar de NS, waarop helaas geen reactie. Resultaat: gelukkig 1 claim goedgekeurd, al was het 30-59 minuten vertraging geworden, terwijl het toch echt 60+ was, maar goed, dat is geen ramp. Resterend: de volgende vragen:

1. Ik heb nog 1 claim open staan die ik op 19-6-2017 heb ingediend. Op het traject Groningen-Zwolle had ik toen meer dan een uur vertraging. Ik ging met de trein met vertrektijd 16.48. Hoewel ik meerdere keren heb gebeld/gemaild, heb ik nog steeds geen reactie of bevestiging gehad. Ik zou toch graag willen weten waarom deze is afgekeurd en wat ik hieraan kan doen.

2. Ik heb een jaarabonnement Dal Voordeel die op 22 september 2017 automatisch wordt verlengd (dat begrijp ik in ieder geval uit de mail die ik heb gekregen). Omdat ik naar het buitenland ga voor onbepaalde tijd, wil ik deze beëindigen. Het liefste wil ik dat nu al geregeld hebben, omdat ik in september al in het buitenland zit en het dan een tikkeltje lastig wordt. Zouden jullie hierbij kunnen helpen?

Alvast hartelijk dank voor de moeite!

Groet,
Kirsten
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 16 August 2017, 12:50

Hallo KirstenFolkersma, welkom op het NS Serviceforum!

Wat vervelend dat je claim is afgewezen. Ik raad je toch aan om voor beide vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer je hier telefonisch niet uitkomt dan raad ik je aan contact op te nemen via Facebook / Twitter. De beëindiging kan direct per de eerstvolgende datum verwerkt worden en je vraag omtrent de claim dient toch nogmaals nagekeken te worden in het systeem.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo KirstenFolkersma, welkom op het NS Serviceforum!

Wat vervelend dat je claim is afgewezen. Ik raad je toch aan om voor beide vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wanneer je hier telefonisch niet uitkomt dan raad ik je aan contact op te nemen via Facebook / Twitter. De beëindiging kan direct per de eerstvolgende datum verwerkt worden en je vraag omtrent de claim dient toch nogmaals nagekeken te worden in het systeem.
Dag Gabriëlle,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ga het nog wel even via Facebook proberen.
Dank in ieder geval!

Groet,
Kirsten

Reageer