beantwoord

Restitutie ivm staking met Traject Vrij

• 29 mei 2019
  • 7 reacties
  • 422 Bekeken

Ik heb een Traject Vrij abonnement, waar ik gisteren vanwege de staking geen gebruik van kon maken. Hoe kan ik restitutie aanvragen voor het betaalde abonnementsgeld voor die dag? Dit gaat niet via de reishistorie en Geld Terug Bij Vertraging, aangezien ik niet ingecheckt ben. Moet ik een formulier invullen zonder MijnNS? Moet ik voor de heen- en terugreis aparte formulieren invullen? Bedankt voor het antwoord!

Groeten,

Wouter
icon

Beste antwoord door Jouke NS 29 mei 2019, 12:59

Hallo WouterBT en welkom bij de NS Community.

De informatie die je zoekt staat op deze pagina. Daar kun je ook inzien hoe je restitutie kunt krijgen voor alternatief vervoer. Voor een Geld terug bij Vertraging verzoek is de weg buiten Mijn NS beter.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo WouterBT en welkom bij de NS Community.

De informatie die je zoekt staat op deze pagina. Daar kun je ook inzien hoe je restitutie kunt krijgen voor alternatief vervoer. Voor een Geld terug bij Vertraging verzoek is de weg buiten Mijn NS beter.
Beste Jouke,

Dank voor je antwoord. De pagina waar je naar verwijst gaat over vergoeding voor vervangend vervoer. Dat is bij mij niet aan de orde, maar ik dacht dat er een vergoeding was (1/365e van de jaarprijs ofzo) voor het niet kunnen gebruiken van mijn abonnement. Hoe claim ik die?

Groeten en dank,

Wouter
Daarvoor heb ik je in het tweede deel van mijn reactie een advies gegeven, WouterBT. Een verzoek dien je dan in via dit formulier.
OK, prima, dank je wel! En dan een apart formulier voor heen- en terugreis neem ik aan?
Dat klopt helemaal, WouterBT.
Beste Jouke,

Ik heb de formulieren ingevuld voor de heen- en terugreis, en kreeg de melding dat de claim afgewezen is omdat er geen geldige check-in en check-uit heeft plaatsgevonden. Wat nu? Bedankt voor je antwoord!

Wouter
Reputatie 7
Badge +3
In een reactie op de email met afwijzing kun je aangeven waarom je recht denk te hebben op een GTbV vergoeding.

Reageer