ik kreeg een melding dat ik niet uitgechcekt was. dat was 2 dec, een dag dat de trein tussen roosendaal en goes niet reed, door busgedoe kennelijk niet goed gedaan. ik volg de aanwijzingen uit de mail voor de resistitutie, maar krijg al weken aan het eind de melding: er zijn technische problemen, probeert u het later nog eens.
wat is hier aan de hand?
Beste antwoord door Robert B
Welkom op het forum!
Weken is wel erg lang, maar er zijn inderdaad de afgelopen tijd nogal wat storingen geweest.
Je kunt natuurlijk altijd bellen met 030 751 5155 (later op de avond is het vaak rustiger).
Overigens is dit een publiek forum en staat je chipkaartnummer nu openbaar. Zo kan iedereen je saldo zien en wanneer je je kaart voor het laatst gebruikt hebt. Binnen 60 minuten na het plaatsen van je bericht kan je het wijzigen met het potloodje rechtsboven.
Bekijk origineel
Weken is wel erg lang, maar er zijn inderdaad de afgelopen tijd nogal wat storingen geweest.
Je kunt natuurlijk altijd bellen met 030 751 5155 (later op de avond is het vaak rustiger).
Overigens is dit een publiek forum en staat je chipkaartnummer nu openbaar. Zo kan iedereen je saldo zien en wanneer je je kaart voor het laatst gebruikt hebt. Binnen 60 minuten na het plaatsen van je bericht kan je het wijzigen met het potloodje rechtsboven.