beantwoord

retour bij Violia en verplicht omreizen

• 5 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
EVA zegt:Ik begrijp dat u contact op wilt nemen met de klantenservice. Ik kan u ook proberen te helpen. Waarmee kan ik u van dienst zijn?

EVA zegt:Hieronder kunt u uw vraag formuleren.

U zegt:Op 29 september ernstig vertraging gehad vanaf Den Bosch naar Roermond. Omgereisd op advies NS via Venlo. Eerste deel retour gevraagd via mijn NS. Tweede deel is met Violia van Venlo naar Roermond. Hoe verloopt die restitutie ?

EVA zegt:U vraagt zich af of er werkzaamheden aan het spoor zijn?

U zegt:Nee ik wil graag mijn geld retour van de reis Venlo - Roermond op 29 september jl

EVA zegt:Ok, dat is niet wat u bedoelt. Wilt u weten hoe u bij vertraging geld terug kunt krijgen?

U zegt:ja maar dan bij Violia

EVA zegt:Klopt het dat u het over een Retour heeft?

U zegt:onzin

EVA zegt:Ik heb er even moeite mee. Gaat het over een Retour, begrijp ik dat juist?

U zegt:einde onzinnige discussie

EVA zegt:Dat begreep ik niet helemaal. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?

U zegt:ja

EVA zegt:Mijn collega's zijn op dit moment telefonisch bereikbaar via 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt ook een reactie achterlaten op het NS Serviceforum. Kan ik u nog ergens anders mee helpen

Dit is een zinloze discussie via Eva. Hoe krijg ik nu geld retour als NS adviseert om te reizen via een derde vervoerder?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 oktober 2015, 16:38

Als er door NS wordt geadviseerd met Veolia te reizen, dien je ingecheckt te blijven bij NS en niet om te checken naar Veolia. Waarschijnlijk kun je het beste even een briefje naar de klantenservice van NS zenden met daarin een duidelijke uitleg en verzoek om restitutie.
Bekijk origineel

1 reactie

Als er door NS wordt geadviseerd met Veolia te reizen, dien je ingecheckt te blijven bij NS en niet om te checken naar Veolia. Waarschijnlijk kun je het beste even een briefje naar de klantenservice van NS zenden met daarin een duidelijke uitleg en verzoek om restitutie.

Reageer