beantwoord

Rosmalen

• 16 januari 2017
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

15-01-17
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 januari 2017, 21:37

Hallo Famcai,

Als ik je verhaal lees dan begrijp ik dat je zoon een wedstrijd heeft gemist door dat trein is uitgevallen. Ik zie inderdaad dat er een aantal trein zijn uitgevallen gisteren, erg vervelend dat je zoon hierdoor zijn wedstrijd heeft moeten missen. In deze situatie is coulance helaas niet mogelijk, omdat het treinverkeer later wel weer is gaan rijden. Wel kun je in aanmerking komen voor compensatie via onze 'Geld terug bij vertraging' regeling. Hier vind je meer informatie hierover.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
????
Hoi famcai, kun je je vraag/opmerking iets verder toelichten?
15-01-17 om 08:07 kwam de sprinter in rosmalen naar eindhoven via s hertogenboch omdat mijn zoon daar naar een judo wedstrijd moest en om 9:15 daar moest melden. Om 08:39 kwam een sprinter richting Oss om terug naar huis te gaan. Omdat hij al laat was. We hebben een railrunner hem gekocht en een overnachting en 20 euro voor de wedstrijd. Mijn man heefr een weekend vrij abonnement en vragen om coulanse of restitutie ervan.nog nooit mee gemaakt dat mijn kind zijn wedstrijd mist. We gaan altijd met de train.
Hallo Famcai,
Als ik je verhaal lees dan begrijp ik dat je zoon een wedstrijd heeft gemist door dat trein is uitgevallen. Ik zie inderdaad dat er een aantal trein zijn uitgevallen gisteren, erg vervelend dat je zoon hierdoor zijn wedstrijd heeft moeten missen. In deze situatie is coulance helaas niet mogelijk, omdat het treinverkeer later wel weer is gaan rijden. Wel kun je in aanmerking komen voor compensatie via onze 'Geld terug bij vertraging' regeling. Hier vind je meer informatie hierover.

Reageer