beantwoord

Status claim GTBV

  • 3 februari 2015
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

In mail van NS staat: "Handig om te weten: wanneer u inlogt op uw Mijn NS account kunt u daar de status van uw claim inzien.". Waar is de link naar het inzien van de status verstop?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 3 februari 2015, 16:43

Welkom op het NS Serviceforum zijls279. Het is inderdaad mogelijk om de status van een claim te zien in Mijn NS. Je kunt in het menu aan de linkerkant van je scherm kiezen voor 'Mijn claims'. De status van een claim is dan direct zichtbaar. Die kan bijvoorbeeld op 'Toegewezen' staan.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum zijls279. Het is inderdaad mogelijk om de status van een claim te zien in Mijn NS. Je kunt in het menu aan de linkerkant van je scherm kiezen voor 'Mijn claims'. De status van een claim is dan direct zichtbaar. Die kan bijvoorbeeld op 'Toegewezen' staan.
Gelezen in het forum "Overige producten" (6)

Hoort dit topic niet thuis in een ander forum? 😉
https://forum.ns.nl/geld-terug-vertraging-36

Reageer