beantwoord

Status van een aanvraag

  • 29 July 2017
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Trein vertrok niet op de voorgestelde tijd en wij waren afhankelijk van de vertrektijd ten aanzien van onze dochter haat balletjes voor het nationaal ballet in Amsterdam.
icon

Beste antwoord door Slidestops 29 July 2017, 11:43

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
En wat heeft u aangevraagd? Geld terug bij vertraging?
Dat heb ik gedaan op 01-07-2017, tot op heden nog geen antwoord.
Reputatie 7
Dat kan inderdaad een flink aantal weken duren. U krijgt vanzelf bericht.
Ik maakte gebruik van een actie kaartje. Dus het kaartje ge activeerd en vervolgens geen gebruik kunnen maken de trein voor het doel waar we het voor wilden gebruiken.
Heeft het zin om hiervoor te bellen?
Reputatie 7
U kunt daar inderdaad beter voor bellen, mail duurt lang
Dank voor uw reactie in deze.

Reageer