beantwoord

Storing 4 juni

  • 12 June 2023
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Beste heer/ mevrouw, 

Ik wil vraag met u in contact komen, omdat ik een claim wil indienen voor 4 juni.

Ik heb het klachtenformulier nu al zo vaak doorlopen, maar ik krijg steeds een foutmelding.

Heeft u ook een chatservice, whatsapp of een e-mail ? 

Ik woon zelf in België, dus ik kan telefonisch geen contact opnemen.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Fatima

icon

Beste antwoord door Stijn NS 13 June 2023, 13:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Tima,

Je kunt de klanteNService bereiken per telefoon (+31 30 7515155), chat, Facebook of Twitter.
WhatsApp en e-mail zijn niet beschikbaar.

Hoi mr Freeze, 

Bedankt voor je reactie. 

Heb jij enig idee of er een storing is op de site? Het lukt mij namelijk niet om het formulier ( compensatie storing 4 juni) in te vullen. Is er een andere mogelijkheid om het alsnog door te geven.

 

Alvast bedankt. 

 

Groet, Tima

Reputatie 7
Badge +1

Waardoor lukt het formulier invullen niet? Is er een foutmelding? Kun je daar een screenshot van posten? Na welke actie komt die?

Ik heb het formulier net geprobeerd om in te vullen en in te dienen, maar ik kan er wel nog steeds bij komen dus het lijkt erop dat het nog steeds werkt. Ik weet alleen niet zeker wel formulier je gebruikt, gezien er in dit topic niet specifiek naar is verwezen. Alle informatie over de compensatieregeling van 4 juni kun je in ieder geval vinden op deze pagina, inclusief het juiste formulier.

Mocht het via dat formulier niet lukken kun je ook contact op nemen met onze Klantenservice. De contactopties daarvoor had mrfreeze al aangegeven. 

Waardoor lukt het formulier invullen niet? Is er een foutmelding? Kun je daar een screenshot van posten? Na welke actie komt die?

Hoi Rvdborgt, 

Bedankt voor je reactie. 

Het komt na de laatste stap 4 in het proces, dus bij controle gegevens. Ik krijg steeds foutmelding probeer het later opnieuw. 

Ik heb het formulier niet geprobeerd om in te vullen en in te dienen, maar ik kan er wel nog steeds bij komen dus het lijkt erop dat het nog steeds werkt. Ik weet alleen niet zeker wel formulier je gebruikt, gezien er in dit topic niet specifiek naar is verwezen. Alle informatie over de compensatieregeling van 4 juni kun je in ieder geval vinden op deze pagina, inclusief het juiste formulier.

Mocht het via dat formulier niet lukken kun je ook contact op nemen met onze Klantenservice. De contactopties daarvoor had mrfreeze al aangegeven. 

Hoi Stijn, 

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb hetzelfde formulier ingevuld. Je kan er inderdaad nog steeds bij komen, maar je komt niet verder in het proces. Bij stap 4, dan krijg ik telkens een foutmelding. Ik ga even zien of ik in contact kan komen met de klantenservice.

Bedankt! 

Reageer