beantwoord

Taxi kosten declareren

• 29 mei 2017
  • 3 reacties
  • 4482 Bekeken

Beste NS,

Afgelopen woensdag (24-05) was het vrijwel onmogelijk om savonds de trein van Amsterdam Zuid naar Utrecht Centraal te pakken na de Europa League finale waardoor ik genoodzaakt was een taxi te nemen. Ik heb begrepen dat ik deze kosten kan declareren, hoe en waar kan ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 mei 2017, 10:51

Hallo Giersel en welkom op het NS Serviceforum,

Het was inderdaad erg druk die dag. Je kan je verzoek schriftelijk bij ons indienen. Om de taxikosten te kunnen vergoeden, dien je wel de taxibon mee te sturen. Je kan dit verzoeken opsturen naar:
NS klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ, Utrecht.
Bekijk origineel

3 reacties

Het was inderdaad erg druk die dag. Je kan je verzoek schriftelijk bij ons indienen. Om de taxikosten te kunnen vergoeden, dien je wel de taxibon mee te sturen. Je kan dit verzoeken opsturen naar:
NS klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ, Utrecht.
Reputatie 7
Badge +3

NS klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ, Utrecht.
Begrijp ik goed dat je zonder voorafgaande toestemming van een NS-medewerker een taxi kunt nemen en daarvoor een vergoeding krijgt?
Dat is zeker niet de procedure MoDe. Wanneer je strandt kun je een NS-medewerker aanspreken en die kan dan kijken of het mogelijk is om een taxi te regelen. Achteraf restitueren van taxikosten wordt alleen in hele uitzonderlijke gevallen gedaan maar het staat Giersel natuurlijk vrij dat te proberen. En dat kan via de procedure die Erryt beschrijft.

Reageer