beantwoord

Taxi na niet rijden laatste trein maandagavond/nacht 17 juli 2017 Nijmegen-Brummen

• 19 juli 2017
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Na een gezellig Vierdaagsefeest met z'n 9-en precies om 23:50 uur op station Nijmegen voor de laatste trein naar Brummen. Chaos op station Nijmegen; eerst wisten we niet wat er aan de hand was maar toen hoorden we dat de trein niet reed. Een NS medewerker hebben we aangesproken maar hij kon ons niet helpen en wist ook niet wat er zou gaan gebeuren. Wij redelijk in paniek zijn naar buiten gegaan en daar stonden taxibusjes. De chauffeur meldde dat de kosten vergoed werden en toen voor de zekerheid terug gelopen naar NS medewerker maar die werd belaagd door vele, vele vierdaagsefeestbezoekers die ook naar huis wilden. Waar kunnen we de kosten van de taxi declareren? Ik heb de originele bon.
icon

Beste antwoord door Sander NS 19 juli 2017, 15:48

Hallo ZenziLA,

Welkom op het NS Serviceforum!

Ik kan mij voorstellen dat dit geen fijne situatie was met zo veel gestrande reizigers op zo'n tijdstip. Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met de klantenservice via Facebook of Twitter. Je kunt op deze manier ook een foto van de bon meesturen zodat dit verder afgehandeld kan worden.

De informatie die je hier verder bij kunt vermelden:

- Naam
- Geboortedatum
- Postcode + Huisnummer
- IBAN rekeningnummer
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo ZenziLA,

Welkom op het NS Serviceforum!

Ik kan mij voorstellen dat dit geen fijne situatie was met zo veel gestrande reizigers op zo'n tijdstip. Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met de klantenservice via Facebook of Twitter. Je kunt op deze manier ook een foto van de bon meesturen zodat dit verder afgehandeld kan worden.

De informatie die je hier verder bij kunt vermelden:

- Naam
- Geboortedatum
- Postcode + Huisnummer
- IBAN rekeningnummer
Reputatie 6
Badge +1
Na een gezellig Vierdaagsefeest met z'n 9-en precies om 23:50 uur op station Nijmegen voor de laatste trein naar Brummen. Chaos op station Nijmegen; eerst wisten we niet wat er aan de hand was maar toen hoorden we dat de trein niet reed. Een NS medewerker hebben we aangesproken maar hij kon ons niet helpen en wist ook niet wat er zou gaan gebeuren. Wij redelijk in paniek zijn naar buiten gegaan en daar stonden taxibusjes. De chauffeur meldde dat de kosten vergoed werden en toen voor de zekerheid terug gelopen naar NS medewerker maar die werd belaagd door vele, vele vierdaagsefeestbezoekers die ook naar huis wilden. Waar kunnen we de kosten van de taxi declareren? Ik heb de originele bon.

Tsjonge wel raar dat een NS medewerker jullie niet kon helpen. Iedere NS medewerker kan een telefoonnummer bellen om taxi's te regelen als er geen treinen meer zullen rijden.
Badge +3
Op eigen initiatief ander vervoer nemen wordt normaliter niet vergoed, maar als je de laatste trein niet kan halen regelt NS wel dat je thuis komt (of in ieder geval op je eindstation).

Dat moet je dan wél via een SOS/info zuil regelen eigenlijk. In dit geval hoop gedoe dus omdat je betaald hebt en het geld via een omweg terug moet zien te krijgen.
Reputatie 2
Volgens OVTijden heeft de laatste tijd naar Zutphen gewoon gereden, om 00:01 met +5. Deze trein was enkel opgeheven tussen Wijchen en Nijmegen....
Beste Coryza,
verkeerde datum gekeken? wat denk je; dat ik dit verzin? Er was een aanrijding met een persoon.
7687 00.01 NS Sprinter Zutphen 3b Rijdt vandaag niet
4486 00.16 NS Sprinter Arnhem Centraal 3b Rijdt vandaag niet

Gelukkig wel bruikbare tips ontvangen van andere reizigers en NS klantenservice zelf.
Reputatie 2
Excuus, je hebt gelijk - ik kijk verkeerd. 🙂

Reageer