beantwoord

Taxikosten declareren

  • 28 mei 2017
  • 2 reacties
  • 1242 Bekeken

Na het concert van de Toppers gestrand in 't Harde. NS zou bus hebben geregeld naar Zwolle, maar die bus hebben we nooit gezien. Na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice een taxi genomen naar Zwolle. Deze kosten kon ik declareren, maar vind het online formulier erg onduidelijk om in te vullen (Geld terug bij vertraging). Hoe kan ik deze kosten declareren?
icon

Beste antwoord door Slidestops 28 mei 2017, 11:44

Normaal gezien worden taxikosten die je zelf maakt niet gecompenseerd. Maar als je deze toezegging hebt gehad, dan kun je het best even bellen met 030-7515155 of via Twitter, Facebook of livechat contact opnemen. Er is geen formulier voor dergelijke kosten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Normaal gezien worden taxikosten die je zelf maakt niet gecompenseerd. Maar als je deze toezegging hebt gehad, dan kun je het best even bellen met 030-7515155 of via Twitter, Facebook of livechat contact opnemen. Er is geen formulier voor dergelijke kosten.
Hallo Wystke1908, welkom op ons Serviceforum.
Erg vervelend om te lezen hoe jullie reis gisteren is verlopen. De reactie van Slidestops is correct. Het is een beetje afhankelijk van de situatie. Wanneer onze reizigers stranden en er zijn geen andere reismogelijkheden meer, dan regelen wij een taxi. Hiervoor maak je dan zelf geen kosten. In het geval dat je op eigen initiatief een taxi neemt, worden deze kosten doorgaans niet vergoed. Uiteraard bekijken we iedere situatie graag even. Heb je inmiddels al contact gehad met onze Klantenservice?

Reageer