beantwoord

Te lage vergoeding voor GTV claim 41330226

• 28 december 2016
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 2
Maandag 12 December 2016 was een avondspits vol chaos, een dag na de start van de nieuwe dienstregeling. ik heb meer dan 60 min. vertraging. Ik dien hiervoor een claim in vanwege 60 min. vertraging tussen Rotterdam CS en Deventer, onder claimnummer 41330226. Ik krijg 2,40 euro compensatie toegewezen. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 28 december 2016, 21:03

Hallo jellek, ik vermoed dat dit niet helemaal goed is gegaan. Bij 60 minuten of meer vertraging krijg je in het geval van het Altijd Vrij abonnement 1/21 deel van de maandelijkse abonnementskosten vergoed. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55, via Twitter of Facebook of via onze Live Chat. Mijn collega's kunnen dan de claim voor je herzien met daarbij je toelichting.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Met wat voor abbonement heb je gereisd?
Reputatie 2
Met OV Altijd Vrij (1e klas).
Hallo jellek, ik vermoed dat dit niet helemaal goed is gegaan. Bij 60 minuten of meer vertraging krijg je in het geval van het Altijd Vrij abonnement 1/21 deel van de maandelijkse abonnementskosten vergoed. Ik wil je adviseren even contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via 030 - 751 51 55, via Twitter of Facebook of via onze Live Chat. Mijn collega's kunnen dan de claim voor je herzien met daarbij je toelichting.
Reputatie 2
Hallo Mirjam NS,
Dit bedrag is m.i. veel te laag. Voor mijn OV 1e klas Altijd Vrij verwachtte ik hier een compensatie van 26,52 euro. Ik ga kijken waar men me verder kan helpen.
jellek

Reageer