beantwoord

te vaak problemen in dienstregeling

• 28 juli 2019
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

Egernis, zandvoort 10.24 Leeuwarden , haarlem gestrand, slechte info hoe nu verder reizen, bussen naar Amsterdam zuid, dan zoek je het maar uit, ik ben minder valide, .nu dus minimaal 30 min later,
icon

Beste antwoord door Maxime NS 28 juli 2019, 14:49

Hallo Kiki48,

Het spijt me dat de informatievoorziening tijdens de reis niet goed was. Is de vertraging bij 30 minuten gebleven en is het nog gelukt met de bus of heb je de reis op een andere manier voortgezet? Bij een vertraging van 30 minuten of meer kan je een claim indienen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Aan een stroomstoring kan de NS weinig doen, probleem is dan dat niemand een glazen bol heeft waarin te zien is wanneer deze voorbij is en de treinen weer normaal kunnen reizen.

Dit is voor iedereen inclusief het NS personeel erg lastig, er is op zo'n moment nu eenmaal amper informatie beschikbaar ook voor het personeel. In dit soort situaties weet het personeel net zo weinig als de reizigers.
Hallo Kiki48,

Het spijt me dat de informatievoorziening tijdens de reis niet goed was. Is de vertraging bij 30 minuten gebleven en is het nog gelukt met de bus of heb je de reis op een andere manier voortgezet? Bij een vertraging van 30 minuten of meer kan je een claim indienen.
Nee, ik kan niet snel lopen, minder mobiel, en was best nog eindje lopen van bushalte naar station, dus de trein vertrok voor mijn neus, drukte nog op knopje om deuren te openen, maar helaas,

Reageer