te veel geld afgeschreven bij uitcheck

  • 17 december 2019
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb vanmiddag ingecheckt op station Assen en checkte in Hoogeveen weer uit. In Assen heb ik 15€ opgewaardeerd en in Hoogeveen werd er 10€ afgeschreven. Ik heb een dal-voordeel abonnement en ik heb voor 16:00 uur gereisd. Dit klopt niet helemaal. Waar kan ik het geld terugvragen?


3 reacties

Reputatie 4

Even bellen naar de klantenservice is de snelste oplossing. Zij kunnen de reis voor je corrigeren en het teveel betaalde bedrag terugstorten. Je kan ze bellen via 088 672 1285.

Hoi Geroldien! Welkom bij de NS Community.

Zo te lezen is er iets misgegaan bij het in- of uitchecken. Als er geen in- en uitcheck aan elkaar gekoppeld kunnen worden wordt het instaptarief, in jouw geval € 10,00 omdat je een abonnement van oNS hebt, ingehouden. Onze klantenservice kan je helpen om dit te corrigeren. We zijn telefonisch te bereiken op 030 751 51 55, of via Facebook, Twitter of de Live Chat.

Badge +3

Had je eerst ingecheckt en toen opgeladen?

Reageer