beantwoord

Technische problemen geld terug

• 6 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
De link voor terug vragen van geld bij een vergeten uitcheck werkt al enkele dagen niet. Kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Emma NS 6 augustus 2019, 20:50

Hmm, wat vreemd. Ik heb er inderdaad al meerdere klanten over gehoord! Ik zal het even aankaarten bij de afdeling die over onze website gaat. Bedankt voor het delen.
Bekijk origineel

7 reacties

Hi Yon. Welkom bij de Community.

Gaat het in dit geval om het indienen van een claim via Mijn NS of gaat het om https://www.uitcheckgemist.nl/?
Dat weet ik niet. Ik kreeg een mail met de melding dat ik een uitcheck heb gemist. Als ik doorklik naar de link krijg ik op de website van de NS de melding dat er een technische fout is.
bij uitcheckgemist.nl staat dat er nog geen reizen zijn gevonden, waarbij ik niet heb uitgecheckt.
Hmm, wat vreemd. Ik heb er inderdaad al meerdere klanten over gehoord! Ik zal het even aankaarten bij de afdeling die over onze website gaat. Bedankt voor het delen.
Hoi,

ik heb het zelfde, en al via de chat en instagram gevraagd maar helaas geen reactie.
Hoi Mmulder en welkom op onze NS Community!

Dat is vervelend! Doe je dit via je Mijn NS account? En is er maar 1 kaart gekoppeld in je account? Mochten er meer gekoppeld zijn, kan dat soms problemen opleveren. In dit geval kun je alle andere kaarten uit het account verwijderen, behalve die waarvan je de check-uit wil corrigeren. Kun je dit proberen?
De link geeft nog steeds de Melding dat er een technische fout is.
Ik heb inmiddels geld terug gevraagd door rechtstreeks in te loggen en niet via de link in de mail.
ik heb ook al heel snel mijn geld terug gekregen! Dat werkt dus top!
Fijn dat het inmiddels is gelukt, Yon 🙂. Ik hoop dat Mmulder ook verder is! Via Instagram kan je onze klantenservice inderdaad niet bereiken. We zijn er wel op Twitter en Facebook.

Reageer