Om onze vlucht te halen waren wij toen gedwongen een taxi te nemen. Ik wil deze graag terug claimen. Hoe doe ik dat?
Onze taxi chauffeur wees ons ook nog op deze oplossing dus het is een gangbare procedure neem ik aan maar ik vind nergens een plek om dat te doen op uw website.
Beste antwoord door Sivan NS
Hoi Leonie, en welkom op het forum!
Vervelend dat je een taxi moest nemen om je vlucht te halen. Wilde je donderdag reizen? Het treinverkeer rond Schiphol was toen inderdaad ernstig ontregeld door een grote sein- en wisselstoring. NS informeert reizigers hoe ze kunnen rijden en attendeert ze op extra reistijd. Wanneer je er zelf voor kiest ander vervoer te gebruiken, dan kan NS deze kosten helaas niet vergoeden. Een verzoek om coulance kun je inderdaad wel indienen.
Ik heb je titel aangevuld, zodat deze makkelijker herkenbaar is!
Bekijk origineel
Vervelend dat je een taxi moest nemen om je vlucht te halen. Wilde je donderdag reizen? Het treinverkeer rond Schiphol was toen inderdaad ernstig ontregeld door een grote sein- en wisselstoring. NS informeert reizigers hoe ze kunnen rijden en attendeert ze op extra reistijd. Wanneer je er zelf voor kiest ander vervoer te gebruiken, dan kan NS deze kosten helaas niet vergoeden. Een verzoek om coulance kun je inderdaad wel indienen.
Ik heb je titel aangevuld, zodat deze makkelijker herkenbaar is!