beantwoord

teruggave - oneens toegekende compensatie

• 1 juli 2019
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Bij een storing ben ik niet op plaats van bestemming aangekomen. Dus op station ingecheckt en op datzelfde station ook weer uitgecheckt. Bij uitchecken gong er 10 euro van af. Teruggave gevraagd toegekend en vervolgens krijg ik 5 euro terug. De NS heeft mij niet gebracht waar ik wil zijn en moet daar toch voor betalen. Grrr
ik probeer te bellen met de NS, dat is een avontuur op zich. Na 4 x door menu te zijn gesmeten heb ik het opgegeven. En via mijn NS kan niet nog eens een aanvraag doen voor teruggave en nergens is een mail adres waar ik naar toe kan mailen om mijn vraag neer te leggen. Dus bij deze
icon

Beste antwoord door Stijn NS 1 juli 2019, 19:28

Goedenavond Chrisdie en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat de claim die je hebt ingediend maar deels is goedgekeurd. Als ik het goed begrijp, mede door de plaatsing van jouw topic qua subcategorie, heb je dit ingediend als een Geld Terug bij Vertraging Claim (GTBV). Als je het daarbij niet eens bent met de afhandeling, dan kun je het beste reageren op de e-mail die je hierover hebt gekregen. Daarin kun je dan verdere informatie aangeven over de situatie waarom hij volgens jou incorrect is afgehandeld. Hij zal dan door collega's van het GTBV team worden herzien. Het is jammer dat je geen contact hebt kunnen leggen met mijn telefonische collega's, maar de kans is klein dat zij je kunnen helpen met een bezwaar op een GTBV claim. Mocht je toch alsnog contact met onze Klantenservice willen leggen, dan kun je eventueel ook een berichtje sturen via Facebook of Twitter, of je kunt een Chatgesprek starten (rechtsboven).
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Chrisdie en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat de claim die je hebt ingediend maar deels is goedgekeurd. Als ik het goed begrijp, mede door de plaatsing van jouw topic qua subcategorie, heb je dit ingediend als een Geld Terug bij Vertraging Claim (GTBV). Als je het daarbij niet eens bent met de afhandeling, dan kun je het beste reageren op de e-mail die je hierover hebt gekregen. Daarin kun je dan verdere informatie aangeven over de situatie waarom hij volgens jou incorrect is afgehandeld. Hij zal dan door collega's van het GTBV team worden herzien. Het is jammer dat je geen contact hebt kunnen leggen met mijn telefonische collega's, maar de kans is klein dat zij je kunnen helpen met een bezwaar op een GTBV claim. Mocht je toch alsnog contact met onze Klantenservice willen leggen, dan kun je eventueel ook een berichtje sturen via Facebook of Twitter, of je kunt een Chatgesprek starten (rechtsboven).
Badge +3
Ik vermoed dat tussen die in- en uitcheck (op zelfde station) meer dan 60 minuten zat, want dan krijg je dat inderdaad.

Als je dat uitlegt bij de klantenservice (door een storing kon ik niet reizen) dan corrigeren ze dat echt wel voor je.

Zie ook https://www.ov-chipkaart.nl/mijn-ov-chip/mijn-ov-reishistorie.htm voor de exacte in- en uitchecktijden, en stuur eventueel een screenshot daarvan mee als je contact zoekt via Twitter, Facebook of Chat.

Of maak een foto van het transactieoverzicht op een NS kaartautomaat.

Reageer